Aksamitny żel do mycia twarzy YVES ROCHER


Dziś kolejny produkt jednej z moich ulubionych firm jaką jest firma Yves Rocher. Tym razem będzie to żel do mycia twarzy.


CENA - 33 zł
POJEMNOŚĆ - 125 ml
DOSTĘPNOŚĆ - YVES ROCHER


*****************************************************




*********************************************************

 
Żel zamknięty jest w tubce zamykanej na zatrzask. Tubka jest przeźroczysta dzięki temu swobodnie obserwujemy poziom zużycia produktu.
Ma bardzo przyjemny delikatny zapach. Konsystencja produktu średnio gęsta, żelowa.
Żel świetnie oczyszcza twarz, nie podrażnia, nie wysusza skóra po użyciu żelu jest gładka dobrze nawilżona.
Jest to pierwszy żel który przy myciu z wodą nie wysusza mojej skóry, jest dla mnie miłym zaskoczeniem.
POLECAM

******************************************
 

 
 
Efekt dla urody
1. Doskonale oczyszcza skórę nie wysuszając jej.
2. Zapewnia skórze natychmiastowy komfort.

Składnik aktywny
Koncentrat z jesionu: pobudza produkcję lipidów, aby skóra była intensywnie i trwale odżywiona.

Zalety produktu
Dzięki zawartości natłuszczających składników roślinnych mycie twarzy wodą nie wysusza jej.
Bez mydła.

Stosowanie
Rano i wieczorem na zwilżoną skórę twarzy.
Okrężnymi ruchami, omijając okolice oczu.
Spłukać wodą.

Więcej o składniku aktywnym
Naukowcy Yves Rocher odkryli i opatentowali składnik, który pobudza naturalne mechanizmy odżywcze skóry – Koncentrat z jesionu. Marka Yves Rocher i jej partnerzy stworzyli przejrzysta i zrównoważoną sieć produkcji , gdzie produkcja odbywa się zgodnie ze starymi sposobami, szanującymi środowisko, gwarantującymi wysoką jakość pozyskanego składnika roślinnego.

Sekret urody
Aby uzupełnić demakijaż, użyj Aksamitnego toniku.

Rezultaty
96%* kobiet stwierdza, że produkt skutecznie oczyszcza skórę nie podrażniąc jej.
* Test samooceny przeprowadzony na 27 kobietach

Gest dla ochrony środowiska
Sposób pozyskiwania koncentratu z jesionu odbywa się z poszanowaniem dla środowiska.
Pomyśl o zakręceniu wody podczas masowania twarzy.

Zaangażowanie Kosmetyki Roślinnej
Formuła testowana pod kontrolą dermatologiczną.

Składniki pochodzenia roślinnego:
wyciąg z soku z jesionu, woda z hamamelisu bio, wyciąg z aphloïi.
Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.
Bez parabenów. Bez olejów mineralnych. Bez barwników.


Komentarze:

  1. Nie miałam nic jeszcze z YR ale kuszą mnie te kosmetyki :)

    Zapraszam również do mnie - www.me-and-my-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat mi się kończy, jakiś żel by się przydał, też mam problem ze suchą skorą. Z tej firmy jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wypróbowałam różne kosmetyki YR, ale tylko jeden z tych wielu był naprawdę fajny- taki 2 w 1 żeloszampon zielona herbata. A poza tym wszystkie rzeczy do mycia mega mi wysuszały skórę- jak żadna inna firma. Jednak co skóra to obyczaj :D

    Pozdrawiam,
    Ewa
    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem czemu ale srednio lubie kosmetyki Yr...

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam jeszcze ich kosmetyków;0

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używalam jeszcze ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie miałam próbki kremików i były super:) Teraz mam wodę toaletowa i rewelacja!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zdecydowanie wole jednak żele peelingujace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam jeszcze niczego tej marki

    OdpowiedzUsuń
  10. YR jeszcze nie używałam, ale fajnie wygląda ten żelik.

    OdpowiedzUsuń
  11. o proszę, bardzo ciekawy :)) cena dość duża, więc chyba jest jej wart :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ich produkty, w tym zapachy...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dopiero niedawno odwiedziłam po raz pierwszy YR po raz pierwszy i jestem zadowolona niezmiernie ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. kupilabym go gdyby nie ta cena

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam, że prezentuje się świetnie. Zachęciłaś mnie, niedługo zainwestuję :)
    Obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo kusząca propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. och jak ja już dawno ni z tego sklepu nie lepiej zabrzmi z tej marki nic nie miała m:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Cena dosyć wysoka, ale skoro ma tak dobre działanie to na pewno wart jest swojej ceny :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam suchą skórę więc coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak tylko wykończę moje zapasy to muszę zrobić zamówienie na stronce YR. :) Jeszcze nie miałam ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Peelingiem nie polecam mycia twarzy 2 razy dziennie :)

      Usuń
  22. Jeszcze nie widzialam tego zelu, ale wyglada bardzo fajnie!
    Chetnie wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam mieszane uczucia co do firmy YR - część kosmetyków mają nawet niezłych, ale inne - są dość przeciętne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używałam jeszcze tego żelu, ale z tego co piszesz jest to ciekawy produkt :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie się prezentuje. I fajnie wyszedł w recenzji :)

    Zapraszam do mnie na wakacyjne rozdanie :))
    www.aneczka84.blogspot.com - dział ROZDANIA

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam jeszcze żadnego żelu do mycia buzi z YR... a ten wygląda bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  27. Wydaje się fajny:) Z tej firmy miałam tylko wody toaletowe i żele pod prysznic i byłam bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS