PartyLite Forbidden Fantasy desire - świecznik zmieniające się pory roku


Pewnie już nie raz wspominałam Wam iż produkty PartyLite to nie tylko pięknie pachnące świece ale również niebanalne dodatki do ich eksponowania oraz palenia. Myślę że kiedyś również przygotuję dla was specjalny wpis z akcesoriami PartyLite które posiadam, abyście mogli się im bliżej przyjrzeć. Dziś zaprezentuję jeden z bardzo eleganckich zapachów marki oraz uroczy świecznik. Produkty te tworzą idealny duet który wspaniale wprowadza przytulną atmosferę.

 


Forbidden Fantasy desire

_________________

 jest to jedna z najnowszych eleganckich serii marki. Świece dostępne są w sześciu wersjach zapachowych, trzy z nich są białe delikatne, natomiast kolejne trzy mroczne czarne. Dziś postaram się opisać jeden czarny zapach desire.

Mimo iż zapach poznałam jedynie poprzez tealighty jestem oczarowana mocą która jest bardzo duża. Zapach niezwykle szybko rozprzestrzenia się po całym domu oraz zostaje na długi czas po zgaszeniu. 

Desire pachnie owocowo, najbardziej wyczuwalne są tutaj śliwki oraz czarne porzeczki. Jest to przyjemne zestawianie kwaśnych owoców porzeczki z słodką śliwką. Wyczuwam tutaj również aromat kwiatowy, który dodaje elegancji całości. Aromat jest bardzo ciekawy, nie przytłaczający.

 


Zmieniające się pory roku - podróżny świecznik na tealight

________________________________

 

Świecznik jest świetnym gadżetem do palenia tealightów. Produkt składa się z metalowego pojemnika/podstawki na świeczkę oraz czterech metalowych krążków z wzorem, które dedykowane są wszystkim porą roku. Świecznik daje najpiękniejszy efekt gdy jest ciemno, blaszki tworzą wspaniałe cienie na ścianie. 

Wszystko otrzymujemy pięknie zapakowane w białe pudełeczko z eko skóry. Prezentuje się to przepięknie a przede wszystkim elegancko.



Świece dostępne u konsultantów. Katalog produktów znajdziecie na stronie PartyLite

 

Komentarze:

  1. Nie znam tych zapachów, ale mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie. Jestem dystrybutorem PartyLite i działam na terenie woj.kuj-pom. 664458005

      Usuń
    2. Zapraszam do mnie. Jestem dystrybutorem PartyLite i działam na terenie woj.kuj-pom. 664458005

      Usuń
    3. Polecam myślę że ci się spodobają :)

      Usuń
  2. Uwielbiam zapach porzeczek i śliweczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ostatnio w domu zapanował szał na kadzidełka. Świece zostały odstawione na bok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety na kadzidełka reaguję migrenom :)

      Usuń
  4. U mnie ostatnio w domu zapanował szał na kadzidełka. Świece zostały odstawione na bok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kocham wanilię ! Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli podoba ci się mój blog to obserwuj :)

      Usuń
  6. podoba mi się, ładnie wygląda ten świecznik, który można dostosować do pogody i pory roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda idealnie nadaje się na każdą porę roku :)

      Usuń
  7. Cześć Angela. A co powiesz na połączenie wanilii z pieprzem, francuska wanilia lub cytrusowa wanilia. Wszystkie te zapachy są w Partylite.zapraszam, jeśli masz jakieś pytania chętnie odpowiem.604189757 lub na Fb.pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Interesujące połączenia :)

      Usuń
    2. Mnie się osobiscie podoba cytrusowa wanilia..Ale wanilia z czarnym pieprzem jest bardzo ciekawa ta swieca jest z olejkami i można też ją stosować do masażu np.
      Dłoni :-)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS