Saloos Vegetable Oil Bio olejek z konopi


Ostatnio pogoda nas rozpieszcza, jest cieplutko i pięknie świeci słońce. Niestety dopadło mnie jakieś paskudne przeziębieni, nie mam na nic siły a wspaniałą pogodę mogę obserwować tylko z okna. Jednak postanowiłam zmobilizować się do tego by napisać dla Was recenzję mojego ostatniego odkrycia olejowego. Posiadam bardzo dużo butelek różnego rodzaju oleii sam właściwie nie wiem ile ich mam. Jednak nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji bez tych produktów, dlatego też z wielką przyjemnością sięgam po każdą nowość.




Myślę że moja miłość do olei nie była by tak wielka gdybym nie była posiadaczką bardzo suchej i wrażliwej skóry. Pewnie osoby posiadające ten sam rodzaj skóry wiedzą o czym mówię. Szczerze mówiąc żaden produkt kosmetyczny nie działa na mnie tak dobrze jak czysty olej. 

Olejek z konopi  najczęściej stosuję na twarz, gdyż tam najlepiej się u mnie sprawdza. Produkt posiada oleistą dosyć gęstą konsystęcję w zielonym odcieniu. Zapach produktu jest specyficzny ziołowo - orzechowy. Kosmetyk po wmasowaniu w skórę szybko się wchłania, pozostawia jedynie delikatny filtr, który jest praktycznie niewyczuwalny. Najlepiej sprawdza się u mnie gdy stosuję go na noc. Rano moja skóra jest doskonale nawilżona i odżywiona, znikają wszelkie niedoskonałości oraz zaczerwieniane. Cera nie jest zapchana, wygląda świeżo i promiennie.

  

Olej otrzymujemy w butelce z grubego szkła. Opakowanie jest matowe, przeźroczyste dzięki czemu możemy swobodnie obserwować poziom zużycia produktu.  Znajdują się na nim również dwie etykiety z opisem produktu. Zamykanie to plastikowa nakrętka, do aplikacji służy dozownik z niewielkim otworem przez który bez problemu możemy wydobyć odpowiednią ilość produktu do użycia.


Olejek z konopi jest jednym z moich ulubionych olei ze względu na swe wszechstronne działanie. Najbardziej urzekło mnie w nim to że doskonale nawilża oraz likwiduje niedoskonałości które bardzo często powstają na mojej twarzy. Wystarczy miejscowo zastosować niewielką ilość olejku by szybko pozbyć się niedoskonałości.

 


Komentarze:

  1. Fajnie, że jesteś z niego zadowolona :) nie znam tego olejku osobiście

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się jeszcze z tym olejkiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam olejek z drzewa herbacianego i konopi, tez jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze przetestować. Mam sucha skore, wiec olejki to coś dla mnie
    Zapraszam do siebie. Nowy post.
    http://life-that-inspired.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę przetestować go na niedoskonałości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dobrze,że się u ciebie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam olejki, ale chyba życia nie starczy na wypróbowanie wszystkich :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiego oleju jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS