"Bo fantazja jest od tego aby bawić się nią na całego... "

 

Dziś zapraszam Was moje kochane do obejrzenia kolejnego mojego makijażu. Ostatnio zauważyłam że najchętniej oglądacie wpisy z makijażami więc postanowiłam coś znów dla Was zmalować. Kolory żywe wakacyjne słońca, wody, trawy mam nadzieje że mój makijaż przypadnie Wam do gustu :*

















Kosmetyki użyte do makijażu oczu:
Paleta cieni - 
Sleek ultra matts v2 731
 sleek ultra matts v1 730
sleek sunset 568
tusz do rzęs -  Maxfactor 2000 calorie black
kredka - Maybelline expression kajal 33 black
eyeliner - lovely black
 

Komentarze:

  1. Śliczne oczko..piekne intensywne kolorki użyłaś :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie *.*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przepieknie ci wyszedł ten kolorowy makijaż,rzęsy masz boskie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny soczysty makijaż! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohoho zaszalałaś :D Boski makijaż!!

    OdpowiedzUsuń
  6. zaszalalas ;) ale bardzo mi sie to podoba ;). Mzoe ejdynie bardziej roztarlabym przejscia meidzy kolorkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ci wyszedł ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny makijaż, kolory niesamowite zdolniacha z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz niesamowicie uwodzicielskie spojrzenie :) Makijaż jest wyjątkowo efektowny i odważny :) Fenomenalne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie fantazyjnie... :) podoba mi się, ale po ulicy bym tak nie chodziła :D i chyba wolałabym trochę subtelniej połączyć kolory ze sobą, mocniej rozetrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne,chociaż na ulicy bym tak się nie pokazała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Normalnie jak tęcza. Jejku, po prostu śliczne < 3

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne połączenie kolorów, fajny makijaż

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS