HIT maska Colyfine REPAIR COMPLEX


Dziś zaprezentuję Wam kolejny świetny produkt firmy Colyfine. Mowa będzie o masce do włosów REPAIR COMPLE. Są to bardzo wysokiej jakości kosmetyki do pielęgnacji, jestem bardzo zadowolona z ich jakości i działania.

Recenzję kremu Colyfine, na dzień i na noc możecie przeczytać TU *KLIK*




 Maska jest bardzo lekką, o kremowo - żelowej konsystencji w kolorze białym. Kosmetyk ma wspaniały delikatny zapach, pachnie słodką wanilią. Piękny zapach długo utrzymuje się na moich włosach, co jest bardzo dużym atutem gdyż pachnie niesamowicie. Produkt działa cuda z moim włosami, już po pierwszym zastosowaniu widziała efekty. Przede wszystkim nie obciąża, włosy są lekkie i puszyste, nie elektryzują się. Po dłuższym stosowaniu, włosy ulegają ogromnej regeneracji. Stają się bardzo miękkie, odżywione, nabierają zdrowego połysku są jak by odmłodzone. Na koniec muszę to napisać, OSTATNIO MOJE WŁOSY BYŁY W TAK DOBREJ KONDYCJI GDY BYŁAM DZIECKIEM.



Kosmetyk znajduje się w białym, plastikowym opakowaniu o pojemności 250 ml. Opakowanie zamykane jest plastikową nakrętką, wewnątrz maska zabezpieczona jest plastikowym wieczkiem, które chroni produkt przed rozlaniem. Opakowanie praktyczne  i wygodne w użyciu, bardzo lubię kosmetyki do włosów w takich opakowaniach, gdyż bez problemu mogę nabrać potrzebną mi ilość kosmetyku do użycia.





Maska Colyfine REPAIR COMPLEX przeznaczona do wszystkich rodzajów włosów. Doskonała do włosów suchych, zniszczonych koloryzacją, warunkami atmosferycznymi, łamliwych, z tendencją do rozdwajania się. Unikalna kompozycja składników maski Colyfine REPAIR COMPLEX zapewnia kompleksową pielęgnację.
Już po pierwszym zastosowaniu maski Colyfine REPAIR COMPLEX włosy ulegają całkowitej przemianie - stają się mocniejsze, zregenerowane i zdrowsze. Przy długotrwałym stosowaniu efekty są spektakularne: włosy, niczym odmłodzone, nabierają siły, są doskonale nawilżone, miękkie, niewiarygodnie odżywione. Są pełne wigoru promienieją energią i witalnością. Każda kolejna kuracja dodaje im widocznego blasku młodości. Jednolite, odbudowane, gładkie na całej długości zachwycają swoim połyskiem i lekkością.
Odpowiednio dobrane, skoncentrowane składniki wnikając we włosy wypełniają je oraz regenerują na całej ich długości nie powodując efektu ciężkich i tłustych włosów, a także ochraniają przed zewnętrznymi czynnikami atmosferycznymi.
 Informacje producenta




Więcej informacji znajdziecie na stronie producenta *KLIK*

Produkty firmy znajdziecie w sklepie internetowym Colyfine *KLIK* oraz drogerii HEBE



Komentarze:

  1. ale ładnie zagospodarowana przestrzeń do zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie też zawsze robi dobre wrażenie :) Co do maski, chętnie bym sobie taką sprawiła, ale niestety teraz mam inne (ważniejsze) wydatki. Szkoda, że nie widać efektu, jaki uzyskałaś na włosach.

      Usuń
  2. Potrafisz zachęcić :) Jak wykorzystam swój zapas masek, to koniecznie muszę się przyjrzeć tej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, z moimi włosami działa cuda

      Usuń
  3. Eee tam maska ;P mnie zainteresowała ta latarenka, jeśli to nie tajemnica - to gdzie kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety takiego szału nie robi, raczej przeciętnie się spisuje :(

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię zapach wanilii. z colyfine nic nie miałam, ta marka jest mi znana jedynie z blogów.

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia,a produktem mnie skusiłaś

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy ten krem, jeszcze się nie spotkałam z tą marką

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje zdjęcia zachęcają by zapoznać się z tą maską :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaintrygowałaś mnie tą maską. Wygląda na to, że to kosmetyk wart swojej ceny. No i jeszcze te piękne zdjęcia. Wyśmienita oprawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie niestety się nie sprawdziła :-( Żeby działanie było dobre musiałam ją mieszać z żelem hialuronowym

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudowne zdjęcia! ♥
    U mnie dziś też o masce do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jednym słowem wart przetestowania. :) prosiłabym o pomoc, zajrzyj do mnie i poklikaj w banery sheinside lub firmoo :) wyświetlają się na stronie głównej. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie tą maskę, przy następnej wizycie w Hebe przyjrzę się jej dokładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdyby fakt, że jestem niesamowicie leniwa to z chęcią bym wypróbowała, może namowie siostrę, ma fiola na punkcie włosów;) Wtedy zawsze można troszkę podebrać:P

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS