Brait - mgiełki Magic Mist

Dziś kilka słów na temat produktów, zapachowych do pomieszczeń firmy Brait. Mowa będzie o nowych mgiełkach odświeżających powietrze Magic Mist.

Zapach w moim domu jest bardzo ważny, dlatego też ciągle szukam, nowych produktów które pięknie pachną. Najbardziej lubię zapach świeżo zerwanych kwiatów, jednak nie zawsze, mam je w zasięgu ręki. Wtedy właśnie szukam przyjemnych, produktów zapachowych.

 

 




Mgiełka zapachowa to nie tylko, odświeżacz ale również nawilżacz powietrza. Produkt ma formę, delikatnej wodnej mgiełki która doskonale, odświeża powietrze w naszych pomieszczeniach. Najbardziej urzeka mnie to iż zapach produktu jest bardzo delikatny i subtelny, pięknie odświeża powietrze dając naturalny zapach. Produkt jest zupełnie inny od zwykłych odświeżaczy powietrza, różni się przede wszystkim tym, że zapach jaki daje nie jest ostry i duszących. Możemy go, również aplikować na ubrania, meble czy zasłony. Jest to świetny produkt o pięknym naturalnym zapachu.





Mgiełki znajdują się w plastikowych butelkach o pojemności 425g. Produkt aplikujemy, rozpylaczem, który równomiernie, rozprowadza zapach. Opakowania prezentują się pięknie, dzięki żywym kolorom oraz wodnym kuleczką które znajdują się wewnątrz butelki. Kuleczki zatopione w mgiełce są kolorowe, to powoduje iż produkt wygląda, bardzo interesująco.





Odświeżacze dostępne są w 4 pięknych zapachach, w cenie 8 zł za sztukę.

Więcej informacji na temat produktów znajdziecie na stronie producenta Brait *KLIK* oraz Facebooku *KLIK*


Komentarze:

  1. ależ one ślicznie wyglądają:) chętnie zakupię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglądają te kuleczki :) mam 'psikacz', który mnie denerwuję więc rozglądnę się za tymi zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuleczki są świetne :) chętnie rozejrze się za tymi psikaczami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę je wkońcu wypróbować :) ale jak to zrobić jak jestem w sklepie to zapominam się rozejrzeć za nimi :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. ich kolorowe opakowania zachęcają do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pięknie wygladają! muszę zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam je chyba w Biedronce...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mnie zainteresował ten produkt. Nawet cena jest przestępna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądają :) Jednak preferuję naturalne odświeżacze, zwłaszcza gdy sezon kwiatowy się rozpoczyna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam szczerze, pierwszy raz je widzę :P

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno kupie jeśli zobaczę je w sklepie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzadko używam takich produktów poza łazienką ale wyglądają całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie widziałam tych mgiełek, czas przyjrzeć im się bliżej, zwłaszcza że cena jest przyjemna dla portfela :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczne,kolorowe mgiełki i te kuleczki w środku,aż jestem ciekawa jak pachną!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądem przypominają mgiełki do ciała. Nie lubię przytłaczających i sztucznych zapachów odświeżaczy, więc to pewnie byłoby rozwiązanie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba się na nie skusze . Uwielbiam ładny zapach w domu , to też mówi bardzo dużo o domownikach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajne, kolorowe buteleczki. Barwne opakowania przyciągają mnie jak ćmę do światła. Cena również jest bardzo zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
  18. Różowy jest super. Minus ma jeden przynajmniej mi się to przytrafiło : ZABLOKOWAŁO MI DYFUZOR :( nie chciało po czasie nic pryskać...mimo odblokowanej blokady. :(

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS