PartyLite kominek - woski zapachowe


Podczas szarych i pochmurnych dni takich jak dziś, jedyne na co mam ochotę to książka, koc i piękny zapach wokół. Piękny aromat w moim mieszkaniu roztacza się za sprawą uroczego kominka oraz wosków PartyLite. Już wielokrotnie wspominałam że bardzo sobie cenię produkty PartyLite za cudowne realistyczne zapachy oraz piękne i eleganckie akcesoria. W dzisiejszym wpisie zaprezentuję Wam trzy zapachy wosków oraz kominek do ich palenia.

 

Kominek

 

Przez długi czas poszukiwałam eleganckiego a za razem pojemnego kominka do palenia większej ilości wosku. Zależało mi przede wszystkim na takim podgrzewaczu który będzie stanowił niebanalną dekorację mojego mieszkania. Wszystko czego poszukiwałam znalazłam w kominku z serii zakazane owoce PartyLite. Podgrzewacz został wykonany ze szkła, metalu oraz połyskującej tkaniny. Po odpaleniu tealighta na zewnętrznej obudowie, rozpromieniają się piękne połyskujące witrażyki. Kominek daje najładniejszy efekt gdy w pomieszczeniu jest ciemno. Seria Zakazane owoce jest moją ulubioną linią PartyLite, uwielbiam te wspaniałe zapachy oraz eleganckie czarne dodatki do ich palenia. Marzy mi się jeszcze elektroniczny podgrzewacz z tej serii.




Wanilia - Cytryna

 

Muszę przyznać że po raz pierwszy spotykam się z takim połączeniem zapachowym w wosku.  Waniliowy zapach jest moim ukochanym aromatem i zazwyczaj wybieram perfumy oraz produkty do aromaterapii które ją zawierają. Po pierwszym odpaleniu wosku pomyślałam, że to będzie dla mnie idealny aromat na lato, gdyż zapach jaki daje jest świeży i energetyczny. Słodką woń wanilii przełamuje zapach soczystej i kwaśnej cytryny. 




Białe liście cedru

 

Zapach będzie idealny dla osób lubiących ciężkie męskie nuty. Wosk jest bardzo intensywny, wystarczy mała kosteczka by aromat rozniusł się po całym mieszkaniu. Zapach jest niezwykle realistyczny, idealnie oddaje woń roztartych w dłoni liści cedru. Nie do końca jest to moja bajka, jednak wiem że bardzo dużo osób uwielbia męskie zapachy, więc szczególnie polecam go tym osobą.




Fig Fatale

 

Na koniec zostawiłam najlepsze, figowy zapach to mistrzostwo świata! Jeszcze żadna z firm nie wyprodukowała zapachu który by mi się tak bardzo podobał, od momentu kiedy go proza pierwszy poczułam mażę o takich perfumach. Wosk pachnie słodko, owocowo a zarazem świeżo. Najbardziej wyczuwalna dla mnie jest nuta słodkiej figi, czuję w nim również wanilię oraz zapach soczystego mango. Może to dziwne ale gdy go wącham przypomina mi się dzieciństwo oraz zapach gumy turbo.




  Katalog produktów na stronie PartyLite
Świece dostępne u konsultantów

 

Komentarze:

  1. Miałam wersję mango, zapach był wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej zaciekawił mnie ten figowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zapach wanilii , lecz Figowy to dla mnie zagadka :)

    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przyznaję, że nigdy żadnego wosku nie używałam :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kominek skradł moje serce, jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczynam się uzależniać od świec zapachowych i im podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się kształty tych wosków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez problemu możemy je dzielić na kawałki :)

      Usuń
  8. cudowny kominek a ich woski uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Liście cedru muszą pachnie oszałamiająco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam! Bardzo lubię Twój blog Puderniczko i na swoim fanpage na FB www.facebook.com/partylite.szczecin często zamieszczam linki do Twoich recenzji.
    Jestem od niedawna konsultantką PartyLite. Najpierw kupowałam dla siebie, jestem "świeczkomaniaczką", kocham urządzanie wnętrz, a teraz zaraziłam mnóstwo osób ze Szczecina, Goleniowa i okolic do zapachowych świec PartyLite.
    Też mam ten kominek, zresztą jestem zakochana w całej kolekcji zakazane owoce PartyLite. A zapach figowy femme fatale jest obłędny, wszystkim się podoba, cały dom niesamowicie pachnie, firanki przechodzą zapachem.
    Zapraszam wszystkich do mnie,pokażę Wam na żywo produkty, z przyjemnością podaruję Wam próbkę zapachu, tealighta lub kosteczkę wosku, same przekonacie się, jak niesamowite to są zapachy. PartyLite Szczecin to mnóstwo promocji, rabatów dla stałych klientów, wyprzedaży, konkursy, nagrody, prezentacje.
    Zapraszam! Agnieszka partylite.szczecin@onet.pl, FB PartyLite Szczecin, www.facebook.com/partylite.szczecin

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach figowy - niuchnęłabym!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kominek robi wrażenie, a na ten figowy wosk narobiłaś mi ochoty. Mam kilka wosków PartyLite i uważam, że są naprawdę dobrej jakości, niestety są trochę drogie, ale z drugiej strony starczają na długo, bo są większe niż YC :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie figa z Party Lite to mistrzostwo świata, ale uwielbiam również mięte z cytrynowym melonem oraz wanilia-cytryna :) A dekoracje do wnętrz mają piękne i gustowne :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS