Paczki paczuszki

 
Dziś zapraszam na kolejny przegląd poczty
 
***********************
 
Świąteczne nowości  od Yves Rocher o obłędnych zapachach
- balsam do ciała czekolada - malina
- żel pod prysznic czekolada - pomarańcza
- krem do rąk czekolada - pistacja  
 
 



Książka modowa od Escady
 


Kolejna przesyłka od MissX z lakierami



 
Prezent od RevitaLash 
- odżywka stymulująca wzrost rzęs





Paczuszka od Quiz
- lakier
- błyszczyk
- piękna paletka cieni


 
 
Wszystkich odwiedzających mój blog serdecznie zachęcam do udziału w moim urodzinowym rozdaniu >>>KLIK<<<
 




Komentarze:

  1. Kosmetyki Quiz swietnie wyglądają.
    W sam raz w moje gusta he he

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatyczne przesyłki . Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. odżywkę mam i ja i jestem w trakcie "testów " :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jakiś czas temu otrzymałam paczuszkę od Quiz i RevitaLash ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne przesyłki, od Revitalash też dostałam. :) Miłego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko te z YR wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  7. No bogato tego :) Czekam na recenzje.
    Zapraszam do mnie www.kosmetycznaplaneta.blogspot.com oraz www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super paczki. Jestem ciekawa jak u Ciebie spisze się odżywka Revitalash. Ja moją testuję od 7 dni.

    OdpowiedzUsuń
  9. zapachy produktów YR są takie kuszące...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne paczki otrzymałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne paczuszki, ja jednak czekoladowych produktów do ciała nie lubię zanadto...

    OdpowiedzUsuń
  12. Paletka cieni Quiz jest po prostu urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. YR chętnie bym poznała, fajnie Ci

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa jak odżywka się sprawi. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne produkty ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Te czekoladowe cudeńka muszą być wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę poznać zapachy tych nowych kosmetyków YR :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmm ale klimatycznie
    I te nowosci <3
    Ten balsamik krem i zel wygląda - PYSZNIE!

    Makijazowe tez super!
    ;* dodam jak bede na komputerze
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale paczuszki :)) I Ja również już obserwuję :)
    Kurcze lakiery lakiery lakiery ach ach ach ... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. też obserwuję :)
    ta odżywka z Revitalash mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nowości z YR mnie kuszą!:) Bardzo fajna paletka cieni. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super paczuchy dostałas ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje takich wspaniałości ;p

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS