Szampon wygładzający Yves Rocher


Dawno nie było wpisu o pielęgnacji włosów więc dziś zapraszam na recenzję wartego zainteresowania szamponu do włosów puszących się.






Zacznę od konsystencji która jest średnio gęsta, bardzo odpowiada mi tak forma gdyż zwykle szampony mają tak gęstą konsystencję że przy nakładaniu na włosy połowa tego co nabiorę na rękę mi spada, tutaj nie mam tego problemu.
Produkt ma kolor biało perłowy o delikatnym ziołowym zapachu.
Kosmetyk świetnie wygładza niesforne kosmyki, włosy nie elektryzują się a co najważniejsze bez problemu możemy je rozczesać. Szampon doskonale się pieni i wspaniale oczyszcza włosy.
Produkt znajduje się w plastikowej butelce z zamykaniem typu klik. Butelka jest pół przeźroczysta dzięki temu swobodnie kontrolujemy poziom zużycia.





Twoje włosy nie układają się i puszą? Zastosuj program wygładzający (szampon i odżywka) z wyciągiem z Ziaren Gombo, dzięki któremu Twoje włosy będą odżywione i będą się łatwiej rozczesywać i układać.

Działanie
● Łatwiejsze rozczesywanie i układanie włosów.
● Efekt wygładzenia.
● Zapobiega skręcaniu się włosów.
● Kremowa konsystencja.
Składniki
Ziarna Gombo pochodzą najczęściej z Afryki. Jest to owoc bogaty w antyoksydanty i witaminy, bardzo znany zwłaszcza jako składnik kulinarny. Ma również właściwości kosmetyczne skutecznie wpływające na włosy: wygładza ich włókna.
Sposób użycia
Nakładać na zwilżone włosy. Masować delikatnie przez 2 minuty. Obficie spłukać wodą i uinikać kontaktu z oczami.
Rodzaj opakowania i wielkość
300 ml
Informacje dodatkowe
Zaangażowanie Kosmetyki Roślinnej
● Baza myjąca pochodzenia roślinnego - ponad 96% składników pochodzenia roślinnego.
● Składniki pochodzenia roślinnego: ziarna gombo.
● Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.
● Bez silikonu.
● Bez sztucznych barwników.
● Bez parabenów.
● Formuła łatwo biodegradowalna.

Gest dla ochrony środowiska
● Opakowanie podlegające recyclingowi w 100%.
  Informacje producenta
 

Komentarze:

  1. miałam jeden szampon z YR i bardzo mnie podrażnił :/ dlatego trzymam się z daleka od szamponów tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wszystkie wspaniale się sprawdzają uwielbiam w nich to że są
      ● Bez silikonu.
      ● Bez sztucznych barwników.
      ● Bez parabenów.

      Usuń
  2. Coś dla mnie, bo mam puszące wloski. Drogi? Nigdy nic nie miałam tej firmy bo uważałam, że to jedna z tych które sie cenią;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. tego szamponu jeszcze nie mialam...

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dotąd z YR zakupiłam tylko żel, ale jakby się trafiła jakaś fana promocja to skuszę się na inne produkty

    OdpowiedzUsuń
  5. O to produkt dla mnie, moje włosy lubią się puszyć, a ja pragnę mieć je normalne i gładkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi to by się przydała większa puszystość bo najczęściej mam klapnięte

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic jeszcze z tej firmy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. moje włosy elektryzują się i puszą, ten szampon to coś dal mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Z puszeniem się włosów problemów nie mam, ale szampon nadający objętości na pewno by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. MAm masę szampnów z tej filmy i bardzo je lubię ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś dla mnie, skoro sprawia, że włosy łatwiej się rozczesują. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nigdy nie miałam szamponu z YR... może w końcu nadszedł czas spróbować :) boję się, że są trochę jak Syoss (a takie czytałam opinie), a ten zielony bez silikonu mnie w ogóle nie odpowiadał...

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie mam zapasach szampon z YR, czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS