Świąteczna oferta Yves Rocher

 Dziś postanowiłam zaprezentować Wam świąteczną ofertę wysyłkową Yves Rocher. Gazetka godna uwagi gdyż znajduje się w niej wiele świetnych pięknie zapakowanych zestawów idealnych na świąteczne bądź mikołajkowe prezenty dostosowane dla kobiet, mężczyzn jak i dzieci. Muszę również wspomnieć o rewelacyjnych 3 gratisach do zamówienia jakimi są;
- prezent niespodzianka
- zestaw uroczych kubeczków
- miniaturka wody toaletowej
- darmowa wysyłka
Oferta zawiera wiele jesienno - zimowych umilaczy. Najbardziej urzekająca jest dla mnie nowa linia czekoladowych kosmetyków do pielęgnacji oraz nowość jaką jest świeca zapachowa.














Ja już testuję kilka świątecznych nowość oferowanych przez Yves Rocher za jakiś czas dam znać jak się spisują.

Komentarze:

  1. Moze sę na coś skuszę?! ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Żel pod prysznic czekoladowo pomarańczowy mnie kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladowo-pomarańczowa seria bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko wpadam do YR, ale tym razem się wybiore od dawna chce przetestowac ten płyn do kapieli o zpachu grapefruita :) i kusi mnie też pare wariacji zapchowych z końca katalogu, czekoalda i pistacja,mm

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie dowiemy się więcej po Twoich testach

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe rzeczy ;D może coś kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i ja coś kupię :D Uwielbiam produkty YR :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, wiele produktów z tej gazetki mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuszące propozycje...
    Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam święta i świąteczne promocje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jest kilka propozycji wartych uwagi :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe kosmetyki w tej gazetce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za obserwację również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Święta się zbliżają wielkimi krokami...

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS