Lakiery MissX

Nowa marka kosmetyków kolorowych dla świadomych kobiet.
Marka MissX została stworzona dla tych, którzy chcą wyrazić swoją osobowość prostymi, ale i kreatywnymi zabiegami. To produkty przeznaczony dla kobiet świadomych – ceniących jakość, które dostosowują modę do swojej osobowości. MissX wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klienta, ma na uwadze obecne i nadchodzące trendy. Jest wyrazistym dopełnieniem wizerunku kobiety.
MissX to:
- bogata gama kolorów od awangardy do harmonii
- najnowsze trendy
- indywidualny makijaż
- jakość w przystępnej cenie







MissX w swej ofercie posiada bardzo bogatą gamę kolorystyczną od matowych kolorów po perłowe błyszczące.
Lakiery znajdują się w buteleczkach o pojemności 8 ml. Opakowanie jest bardzo poręczne i wygodne w użyciu.
Produkt ma konsystencje gęstą, gładką jest bardzo przyjemny w aplikacji.
Krycie bardzo dobre przy lakierach ciemniejszych wystarczy jedna warstwa natomiast przy perłowych dwie warstwy wystarczą by pokryć paznokcie bez smug i prześwitów.
Pędzelek do nakładania lakieru jest mały dosyć cienki,przyjemny w aplikacji.
Kosmetyk jest trwały długo utrzymuje się na paznokciach, po kilku dniach zaczyna przecierać się na końcach.
Zmywanie bez problemu, ścieram go jednym przetarciem wacika. 
Lakiery są piękne trwałe i wspaniale się prezentują.

Ja posiadam odcienie:
# 04 perłowy jasny róż
#05 perłowy róż
#11 brudny róż
#14 ciemny róż
#22 perłowa czerwień


 




Komentarze:

  1. Ten trzeci jest boski ;)

    Buźka ;*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kremowy ciemny róż jest piękny, na taki kolor poluję od dawna :P

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjecie nr 1 i 3 twoich paznokci...rewelacja! piękny kolor :) i kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciemny roz mi sie bardzo podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Perłowa czerwień już mnie zachwyciła...

    OdpowiedzUsuń
  6. Błyszczące nie podobają mi się za to reszta bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. obie czerwienie są bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a Twojej kolekcji mam 22 i jest świetny :) 11 mi wpadł w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten odcień brudny róż jest cudowny, zauroczył mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie 1 naj jest ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Perłowe do mnie nie przemawiają, ale nr 14 mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie urzekły zwykłe, nie lubię perlaków

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie widzialam takiej firmy, ale kolorki wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super kolorki szczegolnie 1, i 3;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś mnie kolory nie urzekły ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten ostatni kolor jest przecudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Perłowych lakierów nie lubię, za to brudny róż jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS