Cukierkowy róż Bell

Dziś zapraszam na recenzję pięknego lakieru firmy Bell, uwielbiam różowe lakiery a ten odcień różu jest dla mnie idealny.
LADYCODE QUICK- DRY nail enamel
#01 application
9,5 g
Szybkoschnący lakier z połyskiem


 
Lakier znajduje się w okrągłej poręcznej buteleczce o pojemności 9,5g.
Kolor pudrowy róż  z maleńkimi połyskującymi drobinkami.
Konsystencja gęsta, delikatna pozwala na pełne krycie przy pierwszym pomalowaniu. Wystarczy jedna warstwa by paznokcie były pokryte bez smug i prześwitów. Schnie również bardzo szybko.
Pędzelek jest krótki  o średniej grubości, aplikacja jest dobra, bez żadnych problemów możemy idealna nałożyć odpowiednią ilość lakieru na paznokcie.
Trwałość w moim przypadku to 3 dni i pojawiają się odpryski.
Zmywanie łatwe, bez problemowe wystarczy jedno przeciągnięcie wacikiem nasączonym zmywaczem do paznokci.


Komentarze:

  1. Śliczny odcień różu. Gdzie go kupiłaś i za ile ?

    OdpowiedzUsuń
  2. W biedronce, dokładnie nie pamiętam 5-6 zł

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam różowe pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor - lubię róże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny odcień ma ten róż. Taki delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor rzeczywiście zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam w klubie, mam ale dla mnie jakiś 'nie swój' nie podpasował mi odcień, ale fajnie że wy się polubiliście!

    OdpowiedzUsuń
  8. hej! dzięki za komentarze i obserwację, dopiero przejrzałam notki na Twoim blogu :) podobają mi się Twoje propozycje makijaży, widziałam też wcześniej przepisy, ale chyba masz też osobno kulinarnego bloga? przejrzę go na dniach :) dodaję do blogroll'a i na pewno będę Cię odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny odcień różu, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny :)

    Buźka ;*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor śliczny, ale marki nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny, delikatny kolor. Słodki, ale nie tandetny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny ma odcień, ja ciągle się zastanawiam nad jakimś kolorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorek jest śliczny, ale wydaje mi się, że bez tych drobinek byłoby lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. baaardzo ładny kolor ;) szkoda tylko, że trwałość taka kiepska... ale plus za zmywanie ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. super lakiery:) zapraszam do mnie http://poszukiwaczkaprobek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio preferuję czerwienie :) Ale kolorek ładny ;)

    Zapraszam do siebie : probkowo.blogspot.com
    U mnie dużo o tym co ZA DARMO można wyrwać z sieci i nie tylko ;)

    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten lakier jest prześliczny, bardzo lubię róż :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS