Granat Sensique

Dziś zapraszam na kolejną lakierową recenzję. Tym razem będzie mowa o pięknym lakierze Sensique.
Kolor - granat
Nr. 164
Pojemność - 8 ml


Lakier znajduje się w prostokątnej buteleczce o pojemności 8 ml.
Kolor lakieru to piękny głęboki granat z lustrzanym połyskiem, znajdują się w nim również maleńkie drobinki które subtelnie mienią się w świetle.
Krycie bardzo dobre jedna warstwa wystarcza na pokrycie paznokcia bez prześwitów, jednak intensywny głęboki kolor uzyskujemy po nałożeniu dwóch warstw lakieru.
Pędzelek lakieru jest długi i cienki, wolę grube pędzelki gdyż nimi mogę nałożyć precyzyjniej lakier na paznokcie a przy takim aplikacja jest nieco utrudniona.
Trwałość dobra utrzymuje się kilka dni na paznokciach. Zmywanie również nie sprawia problemu.

Komentarze:

  1. Super że jedna warstwa kryje, co prawda ja również wolę bardziej głęboki kolor to i można się poświęcić na dwie warstwy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow super! Nie spodzieałabymn się takich cudeniek po tej firmie, a jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ;p

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny odcień niebieskiego. Jaka cena tego lakieru ?

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor jest świetny ;D taki... niespotykany ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely color !!

    Would you like to follow each other? Let me know! Kisses

    SHAN
    www.memyheelsandi.com
    www.memyheelsandi.com
    www.memyheelsandi.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny lakier, lubię metaliczny błysk

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor, pasowałby mi do sweterka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjny kolor!!!
    świetna recenzja lakieru!!! ;)
    dodajemy do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolor :) i masz bardzo ładne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny odcień! Zapraszam do siebie i wspólnego obserwowania jeśli zechcesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny kolor....podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor za ciemny dla mnie niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny ale jednak kolor jakoś do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny lakier, granat to mój ulubiony kolor na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mnie najważniejsze jest to, aby lakier dobrze krył, czyli ten byłby w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wprost dla mnie, uwielbiam takie ciemne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za ciemnymi kolorami, ale ten jest dość przyjemny (bo głęboki i się mieni).

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS