Olejowanie włosów z Wella Reflections


Zapraszam na recenzje świetnego produktu który pomaga mi błyskawicznie poprawić wygląd oraz kondycję moich włosów.
Wella Reflections olejek wygładzający do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów, 100ml dostępny na hairstore w promocyjnej cenie 29,99
 



  Moje włosy po zastosowaniu olejku stają się niezwykle gładkie i sprężyste a co najbardziej mnie urzeka to to iż mają mają przepiękny połysk.
Bardzo istotną zaletą tego produktu jest to iż mimo oleistej konsystencji nie obciąża włosów, fryzura wygląda zdrowo i naturalnie.
Najbardziej lubię stosować olejek na sucho przed prostowaniem lub lokowaniem włosów, wtedy nabierają wspaniałego intensywnego blasku oraz są dodatkowo chronione przed wysoką temperaturą.
Włosy są miłe i gładkie w dotyku, końcówki wyglądają znacznie lepiej.
Kosmetyk wspaniale się wchłania dzięki temu mogę stosować go zarówno na mokro zaraz po umyciu włosów  jaki i na sucho przed stylizacją.
Produkt posiada oleistą konsystencję o przepięknym słodkim zapachu w jasno złotym kolorze. Cudowny zapach olejku bardzo długo utrzymuje się na moich włosach co jest bardzo fajne gdyż jego woń jest naprawdę piękna.
Olejek znajduje się w szklanej butelce z pompką o pojemności 100 ml. Dzięki temu iż aplikator zaopatrzony jest w pompkę bez problemu możemy wydobyć odpowiednią ilość produktu potrzebna nam do użycia.
Serdecznie polecam ten produkt, wystarczy tak niewiele by mieć piękne włosy.




Bogaty olejek wygładzająco-pielęgnacyjny do każdego rodzaju włosów

Luksusowa formuła olejku, który pielęgnuje i wygładza - włosy stają się lekkie i sprężyste oraz wygładzone i pełne zdrowego blasku
Ma właściwości przeciwuletniające, dodaje włosom elastyczności, przez co sprawia,że są bardziej wytrzymałe i mniej podatne na uszkodzenia i łamliwość.
Wzbogacony specjalną mieszanką wyciągu z olejku z nasion makadamii i awokado oraz witaminą E.
  • Olejek z nasion makadamii charakteryzuje się wysokiej skutecznością antyoksydacyjną.
  • Olejek z awokado jest ceniony ze względu na  swoje właściwości silnie nawilżające.
  • Witamina E to silny antyutleniacz

Zapach kusi zmysłowym aromatem.
Sposób użycia:
  • Pielęgnacja: nałóż kilka kropli olejku na wilgotne włosy dla natychmiastowego i nieobciążającego wygładzenia.
  • Stylizacja: nałóż kilka kropli olejku na mokre włosy zanim zaczniesz je suszyć. Olejek dodatkowo je ochroni.
  • Wykończenie fryzury: nałóż kilka kropli na włosy po zakończeniu stylizacji. Olejek nada włosom dodatkowego blasku.



 
 
Zapraszam wszystkich na moje rozdanie jedną z nagród jest właśnie ten olejek !
 

 

Komentarze:

  1. Idealnie zda sie na moje zniszczone kosmyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W rozdaniu już wzięłam udział między innymi ze względu na ten olejek :)) Też używam olejku do włosów przed każdym myciem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cos dla mnie, fajnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie stosowałam olejków do włosów, ale zaciekawiłaś mnie nim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) Będzie mi miło jeśli weźmiesz udział :) -> http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html

      Usuń
  5. Fajnie się prezentuje :-)
    Jednak ja nie sięgam po tego typu produkty, bo moje niskoporowe włosy ich nie lubią ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy ten olejek ;) nigdy wcześniej go nie widziałam :)
    piękny masz koszyczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna buteleczka :) Olejki bardzo lubię, ale tego jeszcze nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba się skuszę bo mój gliss kur się kończy

    OdpowiedzUsuń
  9. zachęciłaś mnie:) jak nie wygram to go kupię:) lubię połysk na włosach

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa recenzja ;))

    niikablog.blogspot.com <------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog. : ))
    Obserwujemy? Ja już.
    kierunkowy48.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam matowe włosy i chciałabym im nadać blasku, ale nie wiem jak, dlatego z czystej ciekawości wypróbuje ten olejek skoro go tak polecasz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używam olejku Szwarzkopf i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie mogę stosować olejków "bez spłukiwania", mam naturalnie cięzkie włosy, a takie olejki je dodatkowo obciążają. Zawsze musze je dobrze wypłukać.

    OdpowiedzUsuń
  15. coś dla mnie, muszę go mieć i już :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Olejki kuszą, ale ja swoją przygodę zaczęłam od jedwabiu :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS