Radosny dom - wiosenne dodatki



Tak to już idealny czas na zmianę wystroju w naszych mieszkaniach. Zimowe stonowane dodatki pora schować głęboko do szafy i zastąpić je żywymi energetycznymi kolorami. Uwielbiam zmieniać wystrój w moim mieszkaniu i robię to przy każdej możliwej okazji. Cały czas szukam ciekawych dodatków oraz nowych inspiracji. Niezwykle pozytywnie zaskoczyła mnie najnowsza oferta biedronki w której pojawiło się wiele świetnych dodatków >>> które na pewno zagoszczą w moim domu.

Piękne kolorowe poszewki na poduchy

więcej informacji - cała gazetka -->KLIK



Kolorowe fotele

więcej informacji - gazetka -->KLIK 



Pastelowe firany

więcej informacji - cała gazetka -->KLIK



 Pokrowce na krzesła, idealne na święta

więcej informacji - cała gazetka -->KLIK







Więcej kolorowych dodatków w gazetce --> KLIK

 

 

Dajcie znać czy wam również coś się spodobało.

 

 

Komentarze:

  1. Te fotele dmuchane są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny pozytywny obrus w kropeczki, widziałam też taką pościel.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pastelowe firany są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się ogromnie podobają poszewki na poduszki i obrusy. Z pewnością ich poszukam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszłam do swojej Biedronki, szukałam, walczyłam! Żadnego upatrzonego sobie wzoru nie znalazłam! :(

      Usuń
  5. przy moim kocie dmuchane fotele by się nie sprawdziły ;) jakbym miała kupić to wolałabym fotele w stylu fatty, czyli takie z milionami malusich kuleczek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko takie kolorowe, już czuć tą wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu czuć wiosnę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale kolorów :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne są wiosenne klimaty, tyle kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tyle kolorów :3
    wspólna obserwacja ? http://paperlifex33.blogspot.com/ zacznij i daj znać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te fotele mnie ciekawią, ale boję się, ze ich jakość jest kiepska.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym miała miejsce na taki fotel ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej spodobał mi się obrus w kropki ale on chyba nie jest dostępny:/

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne dodatki idealne do białych duzych przestrzeni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne dodatki : ) . Pozdrawiam !

    Proszę o kliki w link sukienki , w najnowszym poście : http://lublins.blogspot.com/2015/03/sukieneczka-od-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne i kolorowe dodatki :) podobają mi się :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  17. Poduszki na krzesła są świetne :)
    Zapraszam do siebie :>
    http://owocowa-dama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. W biedronce maja często ciekawe dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Eve Milenna - wspaniałe gadżety a ja właśnie jestem po malowaniu hihi cos nowego by się przydało hihihi

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS