Paczki

Dziś zapraszam na przegląd poczty. Dawno nie robiłam wpisów z przesyłkami a wiem że bardzo lubicie, zawsze jakoś brakuje mi na to czasu jednak dziś zmobilizowałam się i zapraszam na przegląd poczty.

Wygrana w rozdaniu
- rzęsy
- kredka
- zestaw do stylizacji brwi
- lakier i top coat Golden Rose



Przesyłka od missx
- lakiery
- czasopisma z próbkami



Próbka z minerałem



Nowości od Yves Rocher



Wszystkich odwiedzających mój blog serdecznie zachęcam do udziału w moim urodzinowym rozdaniu >>>KLIK<<<

Komentarze:

  1. Super przesyłeczki. Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te nowości YR są całkiem ciekawe. Czekam na ich recenzje i gratuluję wygranej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas na pewno niedługo się pojawią :)

      Usuń
  3. Fajne produkty ;3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne kosmetyki :) bardzo ładna paletka

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier z Golden Rose musi być śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawa jestem jak te rzęsy się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie używałam ale są mega długie :)

      Usuń
  7. Gratuluję, fajne nowe nabytki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również mam tą próbkę z minerałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. same świetności u Ciebie, bardzo chętnie bym zobaczyłą swatch tego lakieru z GR.
    Mam pytanie, urzekł mnie ten kominek z rozdania, zdradzisz gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kominek kupiłam w sklepie z akcesoriami kuchennymi i domowymi :)

      Usuń
  10. oo ile fajnych rzeczy, lakiery od GR dobra sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe jak Yves Rocher się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas na pewno pojawi się recenzja :)

      Usuń
  12. Jej, trochę się tego uzbierało! Fajne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej, no i oczywiście zazdraszczam nowości :) No ale też mi coś ostatnio wpadło, więc mogę się pocieszać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne paczki, miałam mineralną próbkę :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS