PartyLite - Wosk Mango ♥

  

Od pewnego czasu cały blogowy świat dopadło woskowe szaleństwo, ja również nie pozostałam obojętna i takim sposobem w moje łapki wpadł ten niezwykły wosk firmy Partylite. Dlaczego niezwykły? otóż dlatego iż znacznie różni się od popularnych, znanych wszystkim wosków, przede wszystkim jest bardziej praktyczny w użyciu a jeśli chcecie wiedzieć czym więcej? Zapraszam na recenzję.

 


Wosk składa się z połączonych ze sobą 9 części, dzięki temu iż produkt wykonano z cząstek swobodnie możemy oderwać odpowiednią ilość potrzebną nam do użycia.

W ofercie PartyLite mamy do dyspozycji 33 zapachy. Mój wosk jest o pięknej cytrusowej woni. Wkład ma bardzo intensywny zapach, mimo tego nie przytłacza przeciwnie jest bardzo orzeźwiający i świeży. Zapach jest niesamowity, pachnie świeżymi soczystymi owocami zerwanymi prosto z drzewa. Aromat mango i mandarynki wspaniale roztacza się po całym mieszkaniu umilając mi szare jesienne wieczory przenosząc oczami wyobraźni w gorące egzotyczne zakątki świata. Wspaniałym zapachem wkładu możemy cieszyć się nawet przez kilka godzin.




 Pudełeczko w którym umieszczony jest wosk, wykonano z twardego przeźroczystego plastiku z szczelnym zamknięciem które świetnie izoluje produkt przed zwietrzeniem. Dzięki temu praktycznemu i wygodnemu opakowaniu, po każdym użyciu mogę szczelnie zamknąć wosk i za każdym razem po otwarciu cieszyć się intensywnym zapachem.

 








 Wkłady ScentPlus: Dostępne w 33 zapachach, nasze najbardziej intensywne wkłady zapachowe gwarantują przyjemny zapach utrzymujący się przez wiele godzin. Stwórz swój własny zapach, łącząc dwa różne Wkłady w Podgrzewaczach lub Podgrzewaczach ScentGlow.

informacje producenta

 

Komentarze:

  1. ale fajny, pierwszy raz czytam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jeszcze nie widziałam nigdzie wpisów na ich temat :)

      Usuń
  2. Ale to pięknie wygląda! Muszę zainwestować w tego typu ozdoby na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy model wosku, że tak można go sobie łatwo odrywać :]
    Masz prześliczny kominek :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wygodne jest to że można tak dzielić wosk :)

      Usuń
  4. Słyszałam o tych woskach , najfajniejsze jest to ,że nie ma problemu z ich przechowywaniem ;) . Masz bardzo łady kominek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie dużym plusem jest szczelne pudełeczko w którym możemy przechowywać wosk :)

      Usuń
  5. kominek chyba bardziej mnie urzekł :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kominek ale wosk tez mi sie podoba zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję ;)

    Świetne te wkłady! Chciałabym mieć taki.. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cały czas coraz bardziej mam ochotę spróbować sobie takie woski, ale zabieram się jak pies do jeża :) Może podsunę pomysł, co by ktoś mi na święta sprezentował :) WYgląda to świetnie a nawet smacznie :) Jadłabym ;)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym się nie pogardziła takim prezentem :)

      Usuń
  9. Wreszcie ktoś wymyślił bardzo dobry pomysł z podziałem wosku na porcje, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam ,ale możliwe że to zrobie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy pomysł żeby podzielić wosk na części :D
    może się skuszę na jakiś :)

    pozdrawiam ;D
    co powiesz na wzajemną obserwację?;>

    OdpowiedzUsuń
  12. najwygodniejszy model wosku jaki do tej pory widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świeczki i dekoracje wnętrz naprawdę są godne uwagi, katalog jest ciekawy i inspiruje do kreatywnego myślenia, a w rzeczywistości produkty są po prostu niezastąpione :)
    Sprawdź bieżącą ofertę u Konsultanta PartyLite: http://www.partylite-sklep.pierwszejklasy.pl

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS