Róż do policzków Dream Touch Blush Maybelline



Zapraszam na recenzję jednego z moich ulubionych kosmetyków do  makijażu jakim jest róż do twarzy. Uwielbiam je pod każdą postacią w kamieniu w kremie czy też sypkie. Dziś zaprezentuję Wam mojego ulubieńca którego ostatnio bardzo często używam.




Róż znajduje się w małym szklanym słoiczku o pojemności 7,5g. Opakowanie praktyczne i wygodne w użyciu, bez problemu możemy wydobyć odpowiednią ilość kosmetyku potrzebną nam do wykonania makijażu. Mój róż oznaczony jest numerem 04 jest to przepiękny brzoskwiniowy odcień.
Produkt ma delikatną, aksamitną konsystencję. Dzięki temu iż kosmetyk jest w formie kremowego musu wspaniale stapia się z moją skórą tworząc delikatny, naturalny makijaż.
Po użyciu różu twarz nabiera zdrowego i wypoczętego wyrazu. Kosmetyk pozostawia na twarzy subtelny efekt lekkiego rumieńca. Który przepięknie rozpromienia i ożywia twarz.







 DLA KOGO?
Dla kobiet, które oczekują świeżego wykończenia makijażu z naturalnym rumieńcem

DZIAŁANIE• Formuła z wygładzającą bazą z elastomerami i pigmentami oraz kremem z substancjami nawilżającymi i emolientami
• Lekka i delikatna konsystencja kremowej pianki gwarantuje doskonałe dopasowanie różu do skóry

EFEKTWrażenie naturalnego, delikatnego rumieńca
informacje producenta




Komentarze:

  1. Śliczny efekt :)



    Zapraszam do nas <3

    sandraandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dawniej chętniej wybierałam bronzery a teraz zdecydowanie wolę róż :)

      Usuń
  3. uwielbiam róże ale tego jeszcze nie miałam, teraz taki kupiłam z manhattan :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda ślicznie, ale łatwiej mi się aplikuje róże w kamieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubie troszke mocniejszy efekt, ale to tylko ja :D
    fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wygląda na buzi!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda bardzo naturalnie, ostatnio sama chętnie używam róży w kremie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze sypkie kupuję, w musie boję się troszkę, że przy nakładaniu zetrę makijaż pod spodem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny :) Szukam teraz jakiegoś różu, bo mój obecny z Essence jest na wykończeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana czym robisz taką sliczna kreske?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam swój ulubiony róż z FM - u

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie testowałam jeszcze różów z FM, ale na pewno kiedyś to zrobię :)

      Usuń
  12. ja obecnie używam już chyba z pół roku zaraz będzie różu od Avon i jest tez całkiem dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy efekt ostatnio poszukuję fajnego różu

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentuje się bardzo ładnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wygląda, lubię takie subtelne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się taki delikatny, rozświetlony makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo delikatny ten roz ale chyba caly w nim urok :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt fantastyczny jak dla mnie - bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię podkład z tej serii, więc róż też chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS