Dodatki w styku prowansalskim - nowości u mnie


Nowe dodatki w domu są czymś co na pewno bardzo poprawia mi nastrój. Uwielbiam otaczać się pięknymi rzeczami to sprawia iż cztery kąty w których mieszkam są moim azylem. Kiedyś już wspominałam iż jakiś czas temu przeprowadziłam się z niewielkiego mieszkania w bloku do dużego domu, gdzie cały czas wszystko urządzam od podstaw. Dlatego też bardzo staram się aby w moim nowym domu nie było żadnych przypadkowych przedmiotów, które nie będą współgrały z całością. Kolory które dominują u mnie to przede wszystkim biel z akcentami czerni, srebra, szarości oraz odrobiny pastelowych odcieni. Jeżeli chodzi o dobór dodatków posiadam swoje sprawdzone sieci sklepów stacjonarnych gdzie wiem że bez problemu znajdę to czego szukam. Kilka tygodni temu odkryłam również sklep internetowy Domowe Brudy z świetnymi dodatkami gdzie również królują urocze dodatki, które świetnie wpisują się w estetykę mojego domu. Dziś pokarzę Wam kilka moich nowości z nowo odkrytego sklepu internetowego oraz z ulubionych sieciówek.





Kalendarz z Domowe Brudy

___________ 

drewniany kalendarz z kostek chodził za mną od bardzo dawna, jednak niestety nigdzie stacjonarnie nie mogłam go znaleźć. Właśnie dzięki niemu znalazłam Domowe Brudy na instagramie.

Kalendarz jest świetny gdyż idealnie nadaje się do każdego pomieszczenia w moim domu. Dużą zaletą jest również to iż nie jest jednorazowy kupujemy raz i mamy na lata. Jest to bardzo praktyczny przedmiot który zachwyca swym oryginalnym wyglądem.  



Skrzynka na klucze z Domowe Brudy

_______________________

Skrzyneczka na klucze to bardzo przydatna rzecz myślę że w każdym domu. Wkładając klucze do niej mamy pewność że nigdzie nam się nie zawieruszą w domowym rozgardiaszu. Produkt posiada sześć wieszaczków więc spokojnie pomieści wszystkie nasze najważniejsze klucze. Jednak to nie wszystko skrzynka posiada również tablicę, która idealnie sprawdza się do zapisywania najważniejszych spraw do załatwienia o których nie mogę zapomnieć.



 Ikea naczynia, świec

____________

Ikea to zdecydowanie jeden z moich ulubionych sklepów stacjonarnych. Różnorodność dodatków jest ogromna więc zawsze znajduję tam coś ciekawego dla siebie. Ostatnio do koszyka wpadły mi urocze naczynia w pięknym pastelowym odcieniu różu. Skompletowałam sobie cztery takie zestawy i muszę przyznać że jestem bardzo zadowolona z tego wyboru.

Jak wiadomo świeć w domu nigdy za dużo, dlatego też skusiłam się na piękną szarą świeczkę z sweterkowym motywem. 

 


 Szkatułka osiedlowy sklepik

_______________________
 

biała ażurowa szkatułka, najbardziej urzekła mnie swym niebanalnym wyglądem. Jest niewielka jednak idealnie sprawdza się do przechowywania przydatnych drobiazgów.




Ramka z Lidla

__________

Ostatnią nowością jest ramka na cztery zdjęcia. Prezentuje się bardzo ciekawie, połączone ze sobą różne kształty ramki dodają jej oryginalności. Myślę że znajdzie swoje miejsce w przedpokoju obok skrzynki na klucze.



Komentarze:

  1. ja zawsze lubię takie drobnostki co cieszą oko :) ładne dodatki i fajnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałości, uwielbiam takie fantastyczne, domowe dodatki w ciepłym, swojskim a nawet cukierkowym klimacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda są bardzo przyjemne dla oka :)

      Usuń
  3. ładnie się prezentują, uwielbiam dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię takie drobiazgi :)

      Usuń
  4. uwielbiam dodatki :) potrafią zaczarowac wnętrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda potrafią całkowicie odmienić wnętrze :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię takie pierdułki ale ostatnio staram się wprowadzać w życie minimalizm.
    Przypominam o rozdaniu, do zgarnięcia kultowy korektor rozświetlający YVES SAINT LAURENT.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam domowebrudy.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie dodatki do mieszkania, ale niestety większość z nich jest białą.. a mnie ten biały do niczego nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały to łatwy kolor można dopasować go do wielu rzeczy :)

      Usuń
  8. Bardzo ładne są te dodatki.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS