Lili Lolo pędzle do makijażu twarzy

Dziś przygotowałam dla Was wpis w którym opowiem o dwóch pędzlach Llily Lolo. Pędzelki przeznaczone są do makijażu twarzy, jeden z nich to super kabuki natomiast drugi ścięty pędzel do różu. Pędzle typowo nadają się do kosmetyków mineralnych. Wiele razy już wspominałam iż do wykonania precyzyjnego makijażu niezbędne są dobre pędzle. Dlatego też warto zainwestować w odpowiednie akcesoria by nasz makijaż był jak najbardziej precyzyjny i naturalny. 



Super kabuki 

____________

 

pędzle dostępne są w dwóch wersjach, mniejszy oraz duży super kabuki. Posiadam ten drugi, który idealnie spisuje się w duecie z podkładem Lili Lolo. Mam wiele pędzli typu kabuki, jednak ten wyróżnia się z pośród nich przede wszystkim wielkością. Dzięki temu iż jest dosyć spory makijaż wykonuje się nim znacznie szybciej. Włosie z którego został wykonany jest bardzo mięciutkie i delikatne. Syntetyczne włoski są dosyć sztywne, jednak to nie przeszkadza gdyż elastyczność jest doskonała. Pędzel precyzyjnie rozprowadza kosmetyk na twarzy dając naturalne wykończenie. Kabuki dobrze łapie puder, nie pyli przy aplikacji. 

 



Pędzel do różu

____________

 

Włosie pędzla podobnie jak w przypadku kabuki jest syntetyczne. Jednak tutaj jest mniej zbite, bardziej delikatne. Pędzel jest ścięty, wygląda jak standardowy pędzel do różu. Aplikacja sypkiego różu jest bardzo łatwa gdyż nie pochłania on dużej ilości kosmetyku. Intensywność stopniujemy w zależność od ilości pociągnięć. Pędzel idealnie rozprowadza róż na policzkach, nie powoduje pylenia i osypywania. Produkt ładnie rozciera kosmetyk, nie musimy obawiać się nieestetycznych plam.

 



Jakość jest bardzo dobra, pędzle po wielu praniach wyglądają tak jak nowe. Wystarczy odrobina delikatnego płynu by dokładnie je domyć. Pędzle prezentują się subtelnie i estetycznie. Kabuki posiada solidną czarną skuwkę z białym logo firmy na środku. Natomiast pędzel do różu ma białą rączkę z czarnym logo firmy oraz czarną skuwkę

Pędzle znajdziecie na stronie Lili Lolo




Komentarze:

  1. Mam ten kabuki i całkiem fajnie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię ich produkty :) mam kabuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem bardzo zadowolona z wszystkich produktów tej marki które posiadam :)

      Usuń
  3. lubie takie włosie do nakłądanie PŁYNNYCH podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również lubię syntetyczne włosie do płynnych kosmetyków ale przy sypkich równie dobrze się sprawdza :)

      Usuń
  4. fajne, mnie właśnie brakuje pędzla typu kabuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj, myślę że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Myślę że nie ma takiej osoby której by nie odpowiadał :)

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze nigdy nic tej firmy, ale muszę kupić puder mineralny i chyba wybiorę właśnie LL. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzel do różu wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam Super kabuki i jestem z niego bardzo zadowolona. Niezwykle miękkie włosie i genialnie sprawdza się w aplikacji ich podkładu.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS