Yves Rocher woda perfumowana Secrets d’essences Rose Oud NOWOŚĆ ZAPACHOWA


Ostatnia zapachowa recenzja dotyczyła bardzo delikatnego zapachu. Dziś przyszła pora na wodę perfumowaną która pachnie mocno i zdecydowanie. Mowa będzie o najnowszym zapachu marki Yves Rocher Secrets d’essences Rose Oud. Jeżeli jesteście ciekaw jak pachnie, zapraszam dalej.




Gdy pierwszy raz zobaczyłam opakowanie perfum od razu wiedziałam że będzie to zapach intensywny. Ciemna barwa buteleczki, mówi sama za siebie. Oczywiście nie pomyliłam się jest to zdecydowany zapach dla kobiet lubiących silne nuty. Producent zapewnia iż woda będzie pachnieć różami i tak właśnie jest. Jednak nie jest to oczywisty aromat róż. Według mnie mamy tutaj do czynienia z zapachem kwiatowym który łączy się z odrobiną dzikiej róży. Charakteru i intensywności dodają tutaj dymne oraz orientalne nuty. Uważam iż jest to jeden z najtrwalszych zapachów Yves Rocher.



Wodę toaletową otrzymujemy zapakowaną w zafoliowany kartonik. Pudełeczko jest minimalistyczne w kolorze czarnym, znajdują się na nim jedynie złote napisy z nazwą zapachu oraz firmy. Uroku całości dodaje złoty sznureczek z pieczęcią. 

Flakonik również utrzymany jest w podobnej stylistyce delikatna, podłużna buteleczka z złotym napisem. Wszystko prezentuje się klasycznie i elegancko.



Woda perfumowana dostępna w sklepach stacjonarnych oraz internetowym Yves Rocherm 

 


Komentarze:

  1. Nie miałam nigdy wody toaletowej z Yves Rocher ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem zapachu, ale nie wiem, czy skusiłabym się na buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie bardzo mi się podoba, ale po Twojej opinii sądzę, że nie jest to zapach dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS