Poduszki dekoracyjne - inspiracje


Dziś mam dla Was kolejne inspiracje, tym razem będą to dekoracje poduszkowe. Poszukując dla siebie nowych inspiracji, postanowiłam podzielić się nimi również z Wami. Uwielbiam poduch, na mojej kanapie muszą być obowiązkowo.

Ciągle szukam nowych pomysłów, na ich ciekawy oraz oryginalny wygląd. Najbardziej urzekają mnie te wykonane z naturalnych materiałów, takich jak len czy bawełna, równie bardzo podobają mi się te które wykonane są na szydełku. Coraz częściej spotykam się z tego typu dekoracją, nie tylko na kanapie, ale w również w innych miejscach mieszkania np. na parapecie lub komodzie, muszę przyznać iż równie bardzo urzeka mnie taka forma dekoracji, i na pewno wykorzystam ją u siebie w mieszkaniu.

Świetne jest to że poduchy możemy dopasować niemalże do każdego pomieszczenia, wspaniale wyglądają w salonie sypialni czy pokoju dziecinnym, wystarczy tylko dobrać odpowiednie kolory a staną się wspaniałą dekoracją, która przyciągnie uwagę każdego. 






















Użyte zdjęcia pochodzą z google


Komentarze:

  1. Te poduszeczki w sowy są świetne :) Chętnie bym je przygarnęła :)

    Przy okazji zapraszam Cię do siebie na rozdanie :) Można wygrać szczotkę Tangle Teezer w wybranym przez siebie kolorze :) link - http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2014/02/rozdanie-wygraj-szczotke-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Sowy są genialne <3 Chętnie i ja bym takie przygarnęła, tylko może w kolorze miętowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam poduszki z motywem sów lub zebr! ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne a ta różowa z love urocza

    OdpowiedzUsuń
  5. są cudowne! taki mały dodatek a jak upiększa pomieszczenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny poduszkowy post :)
    Bardzo podobają mi się takie pomysłowe dodatki do wystroju :)
    Sama jestem na etapie kompletowania wyposażenia :)
    Dzięki za inspiracje :) :*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo





    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piekne dekoracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesłodkie inspiracje, od dłuższego czasu zabieram się do uszycia własnych poszewek na poduszki, ale zawsze łapie mnie leń ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś już pokazałaś piękne inspiracje. Te są równie cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie świetne !!!
    Poduszka 4 jest piękna !
    http://me-inspira-en-mi-mundo.blogspot.com/
    Kami

    OdpowiedzUsuń
  11. Poduszki sowy i sowy na gałęzi oraz serca w koszyku- cudowne inspiracje, bardzo lubię poduszki i nawet nie przeszkadza mi codziennie ich przekładanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze marzyło mi się mieć pełno pięknych poduszek na łóżku;) Cudownie to wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  13. prze-pięk-ne!!! Coś wspaniałego takie poduchy;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne inspiracje :D
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wow ile pięknych poduszek, wszystkie bym chciała:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne podusie! Uwielbiam poduszki, ale żadnej takiej pięknej nie mam :(. Te koty są po prostu bezbłędnie...

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne poduszki :)
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. podobają mi się takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne - aż by mi było szkoda, je tak położyć na wyrku hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Oł noł te poduszki koty muszę mieeeć :D

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne te poduszeczki..... tak przyozdobiony pokój wygląda ślicznie....;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ się rozmarzyłam wyobrażając sobie, że leże w tych podusiach ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jedny, jakie śliczne, ale bym tuliła <3

    OdpowiedzUsuń
  24. sówki są boskie!
    podusi to bym mogła mieć niezliczone ilości

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiekne zakochalam sie w tych ostatnich i w kotkach:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Poduszki utrzymane w różowej kolorystyce, kociaki i sowy skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super,super,super nic dodac nic ujac.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS