Yankee Candle woski zapachowe



Dziś zapraszam na pachnącą recenzję, trzech uwielbianych przez Was wosków Yankee Candle od Yankeestore.pl. Zapachy o których dziś mowa, jak widać są bardzo zróżnicowane mianowicie słodki, świeży oraz kwiatowy, myślę więc że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Zapraszam na recenzję.

 



Vanilla Cupacake

Jest to wosk o bardzo przyjemnym, słodkim zapachu. Połączenie woni wanilii ze słodkim ciasteczkiem. Po odpaleniu po moim mieszkaniu unosi się piękny aromat, do złudzenia przypominający piekące się w piekarniku ciasteczka, które kuszą swą wspaniałą słodyczą. Zapach słodki, intensywny, idealny na mroźne, zimowe wieczory.





 

Garden Sweet Pea

Muszę przyznać iż zawsze jakoś unikałam zapachów kwiatowych, gdyż nie miałam do nich przekonania, wydawało mi się że wosk nigdy nie odda prawdziwej woni kwiatów a zapach będzie sztuczny. Z dużym zainteresowaniem odpaliłam ten wosk, chcąc rozwiać moje wątpliwości. Przyznaję że gdy poczułam zapach, moje zaskoczenie było ogromne, szczerze mówiąc żałuje że tak późno dałam szansę zapachom kwiatowym. Wosk pięknie pachnie, to połączenie świeżych kwiatów, słodkiego groszku, dla mnie to idealna, subtelna kompozycja.



Clean Cotton

Wosk z serii bardzo delikatnych i świeżych zapachów. Po odpaleniu, roztacza się bardzo przyjemna woń, świeżo wyciągniętego z pralki prania. Zapach to połączenie świeżego wiatru z praniem, które schnie, suszone letnim wiatrem w słoneczny dzień. Muszę przyznać iż zapach bardzo przypadł mi do gustu, gdyż ostatnio bardzo chętnie odpala takie lekkie i świeże zapachy. Myślę iż jest świetny w cieplejsze i słoneczne, wiosenne dni, lekka świeżość po ciężkiej zimie.





Komentarze:

  1. Akurat tych zapaszków nie miałam :)

    Przy okazji zapraszam do mnie na rozdanie ;) Można wygrać szczotkę Tangle Teezer w wybranym przez siebie kolorze :)
    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2014/02/rozdanie-wygraj-szczotke-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam wszystkie i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już od jakiegoś czasu chcę sobie je kupić, ale jakoś nie mam czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam je już :D
    Są świetne ;33
    Pięknie pachną <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem ich zapachu. czytać to jedno a czuć to drugie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. YC takie popularne a ja ich jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno świetnie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Vanilla Cupacake To jeden z moich ulubionych wosków, zapach jest słodki i waniliowy, bardzo apetyczny jak ciasteczka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam vanilla cupcake i jest meega apetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Vanilla Cupacake uwielbiam, reszty niestety nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się przejść do mydlarni je powąchać;) I pewnie znowu jakieś kupię;((

    OdpowiedzUsuń
  12. ajajaj wszędzie woski :D schowajcie je przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Tych zapachów jeszcze nie miałam, ale po Twoich opisach sądzę, że chyba spodobałyby mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzadko mam okazję je wypróbować, ale rzeczywiście pachną zabójczo i długo.

    OdpowiedzUsuń
  15. SUPER WOSKI SWIECZUSZKI TEZ MAM O ZAPACHU CIASTECZKA SUPER PACHNIE

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam te woski :) vanilla cupcake- zapach tak słodki, że chciało by się zjeść :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS