Farba do włosów Natura Styl

Zapraszam na recenzję farby do włosów firmy Marion, w kolorze kasztanowy brąz. Niezwykle byłam ciekaw tego koloru, nie zawiodłam się, kolor na moich włosach wyszedł tak ja był zaprezentowany na opakowaniu. Moje obawy spowodowane były tym iż już kilka razy zawiodłam się na efekcie koloryzacji przy farbach innych firm w podobnych odcieniach.

Produkt składa się z :
  • Farby w saszetce (nr 1) - 40 ml,
  • Utrwalacza w wygodnej buteleczce z aplikatorem (nr 2) –  40 ml,
  • Rękawiczek




Kolor jest trwały, intensywny utrzymuje się długo na włosach. Farba szybko nie blaknie, ładnie pokrywa kosmyki. Włosy po koloryzacji wyglądają zdrowo, oraz pięknie się błyszczą. Farba nie niszczy włosów, nie przesusza. Idealnie sprawdza się w duecie z dołączoną do niej kuracją z olejem arganowym. Jestem mile zaskoczona farbą tej firmy, szczerze mówiąc z lekkim oporem zdecydowałam się na koloryzacje właśnie nią. Jednak nie zawiodłam się.
Produkt znajduje się w praktycznej butelce, która służy do mieszania oraz aplikacji farby. Bardzo lubię gdy farba jest w takiej formie, ponieważ bez problemu i brudzenia innych pojemników mogę higienicznie wymieszać farbę.
Firma oferuje nam farby w 19 pięknych kolorach. Więc myślę iż każdy znajdzie coś dla siebie.


Komentarze:

  1. Bardzo ładny kolor, też na dniach muszę sobie kupić farbę, bo już mam mega odrosty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor, ciekawe jak pokryje ciemniejsze włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek w moim typie bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny odcień otrzymałaś, ja włosów nie farbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze farby z tej firmy ale bardzo podoba mi się kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorek włosow masz sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kusiłoa mnie ta farba, ale nie wiem jak będzie z rudym odcieniem..

    OdpowiedzUsuń
  8. hih ja włosów nie farbuje,ale chodzi za mną by zrobić sobie ombre, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy kolor kiedys tez mialam podobny na swoich wlosach na wiosne chyba i ja musze w koncu odnowic swoj kolor albo zmienic calkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Farba pokrywa ładnie :) sam ją testowałam ale jeśli ma się dużo na głowie to jedynie starczy na odrosty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam mało, więc jeszcze zostało :)

      Usuń
  11. śliczny kolor ;) lubię te farby, ale za małą pojemność mają...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiałam się nad tą farbą,ale w jakimś odcieniu średniego blondu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. BArdzo ładny kolor, włosy lśniące, super!
    Pozdrawiam!

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem, czy to u Ciebie (ale wydaje mi się, że jednak nie ;P), czy u kogoś innego, ale pamiętam, że rozpisywałam się ostatnio w komentarzach u kogoś o Marionie ;)
    bardzo lubię tę markę, a ich preparaty termoochronne i maskę przedłużającą kolor włosów rudych i czerwonych uważam za mistrzostwo.
    Jedyny produkt Marionu, do którego się zraziłam to właśnie to arganowe rzekomo cudo z Twojego zdjęcia ;P

    Farb nigdy nie miałam, ale też raczej spotykałam się z samymi przychylnymi recenzjami :)
    ja od 8 lat jestem wierna farbie (a kiedyś szamponowi) Venity - nie zamienię mojej wiśni na żadną inną farbę, o nie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że na moich włosach zawsze sprawdzają się produkty które wszyscy odradzają. To już jest któryś z kolei kosmetyk do włosów, o którym czytam nie pochlebne opinie a jednak u mnie strzał w 10 :)

      Usuń
  15. Mi ta farba przesuszyła włosy jak żadna inna. Szkoda, bo niedroga, a kolor rzeczywiście nie wymywa się szybko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie farbuję włosów, więc opinii na temat produktu nie wystawię. Jednakże kolor na zdjęciu jest ładny i głęboki. Poza tym.... piękna latarenka! Mój kolor.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS