Blink Blink Lovely

Ostatni bardzo polubiła lakiery lovely, szczególnie Blink blink, który pięknie prezentuje się na ciemnych lakierach, ja szczególnie uwielbiam go na czarnym lakierze. Wspaniale odmienia każdy lakier oraz sprawia iż paznokcie prezentują się olśniewająco.



Lakier znajduje się w okrągłej buteleczce o pojemność 8 ml. Opakowanie praktyczne, bardzo wygodne w użyciu.
Pędzelek idealny krótki, szeroki taki jak najbardziej lubię. Aplikacja tym pędzelkiem jest bardzo przyjemna, możemy precyzyjnie pomalować paznokcie.
Lakier jest gęsty, w bezbarwnym kolorze z maleńkimi drobinkami opalizującymi na zielono, w lakierze również znajdują się większe płatki brokatowe w złotym odcieniu. Nasycenie małych drobinek bardzo duże, natomiast tych większych średnie.
Jeśli chodzi o trwałość to u mnie po jednym dniu pojawiają się  odpryski. Zmywanie lakieru nieco trudniejsze jak to zwykle bywa przy lakierach brokatowych.


Komentarze:

  1. Szkoda, że szybko odpryskiwać zaczął, ja mam wersję czerwoną i trzyma się zupełnie przyzwoicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie by bardziej ciekawiła ta czarna wersja.

      Usuń
  2. Też bardzo lubię pędzelki w tych lakierach :)
    Na paznokciach daje świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. masz bardzo ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no idealne mani na wieczorne wyjście ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie lakiery tej firmy zawsze się sprawdzaly i n ie odpryskiwaly często

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ten efekt wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Liczyłam na bardziej wyrazisty efekt. Nie zachwycił mnie niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam wersję niebieską i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie sądziłam, że wygląda tak ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zachwycił mnie niestety.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam tylko, że z fioletowymi drobinkami, jeden minus to taki, że zbyt długo schnie :/

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie na pazurkach wygląda

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS