Aromatyczne Świece sojowa świeca Cinnamon Spice


Dziś zaprezentuję Wam kolejną ekologiczną świecę, ze sklepu internetowego Aromatyczne Świece. Tym razem mowa będzie o mocniejszym, zapachu korzennych przypraw. Myślę iż dla osób lubiących zapach pierniczków będzie idealna. Jest to świeca sojowa, dzięki temu pozbawiona szkodliwych substancji. Możemy spokojnie ją odpalać i cieszyć się pięknym aromatem, kiedy tylko przyjdzie nam na to ochota, bez obawy o nasze zdrowie. Zapachem świecy możemy cieszyć się bardzo długo, gdyż świece sojowe są niezwykle wydajne.







Zapach jak wcześniej wspomniałam jest korzenny, głównie przebija się nuta cynamonu przełamana imbirem oraz gałką muszkatołową. Połączenie tych zapachów daje nam wspaniały, piernikowy aromat. Zapach idealny na zimowe lub pochmurne dni, wspaniale otacza cały dom ciepłym, zapachem rozgrzewających przypraw.

Kolor wosku z którego świeca jest wykonana, to jasny brąz, bardzo przypomina mi mleczną czekoladę. Niezwykle spodobało mi się to, iż w wosku zatopiona jest laska cynamonu co bardzo ładnie się prezentuje oraz wzmacnia zapach. Świeca posiada 2 knoty dzięki którym lepiej się wypala.




Słój w którym znajduje się świeca, jest podobny do tego ze świecy o zapachu melona i ogórka, na temat której pisałam niedawno >>KLIK<<. Nieco różni się grubością szkła, w tej jest troszkę cieńsze, oraz oczywiście rozmiarem.




Ważne informacje sklepu na temat wosków oraz metodzie ich palenia:


Wosk sojowy użyty do produkcji naszych świec otrzymywany jest z wyselekcjonowanego oleju sojowego, przeznaczonego do wyrobu świec zalewanych. Dzięki wysokiej selekcji powstają luksusowe świece o aksamitnej, idealnie gładkiej powierzchni. Knoty w naszych świecach są wyłącznie naturalne – bawełniane i drewniane.

Watro podkreślić raz jeszcze, że wosk sojowy jest biodegradowalny, nietoksyczny, tworzony z roślin, nie zawiera pestycydów ani herbicydów.

Świece sojowe są bezpieczne dla nas i środowiska, ponieważ zapewniają czystą atmosferę wnętrza. W czasie wypalania się nie kopcą, ponadto wydzielają wielokrotnie mniej dwutlenku węgla niż klasyczne świece. Podczas spalania świec sojowych wytwarza się do 90% mniej sadzy niż w przypadku świec wykonanych z parafiny. Świece sojowe są również o wiele wydajniejsze niż konwencjonalne świece. Czas palenia jest o połowę dłuższy niż czas palenia świecy parafinowej o takiej samej wielkości i wymiarze knota. W przypadku poplamienia woskiem sojowym ubrania lub obrusu, powstałą plamę łatwo zmyć wodą z mydłem.

Świece sojowe palą się równomiernie. Bardzo ważne jest pierwsze rozpalenie (przez około trzy godziny), ponieważ stopiony wosk tworzy swój „basen” w którym będzie utrzymywał się przez dalszy czas palenia. Kiedy więc zgasimy świecę zaraz po rozpaleniu, „basen” ze stopionego wosku będzie niewielki, a świeca po ponownym rozpaleniu będzie się spalała tylko w obrębie tego „basenu”, nie będzie się więc wypalać równomiernie. Przed każdym rozpaleniem należy przyciąć knot do około pół centymetra. Woskiem sojowym nie można się oparzyć, gdyż topi się on w niskiej temperaturze 50C, jednak nie zwalnia nas to z obowiązku palenia świecy pod nadzorem i w miejscu niedostępnym dla dzieci.




 Czas palenia - 110 h

Wielkość - 11 cm 

425g

Dostępna w sklepie internetowym - Aromatyczne Świece



Komentarze:

  1. wyglądają obłędnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię różne świece zapachowe. Moje ulubione zapachy to kawa, wiśnia i cynamon.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładna, aż szkoda by mi było jej zapalić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie fenomenalnie pachnie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to wygląda - estetyczny słój i etykieta. Zapach również musi być powalający, jednak zauważyłam że wszelkie świece, woski czy kadzidła o korzennym zapachu nie trafiają w mój gust. Przyprawy bardzo działają na moje zmysły, jednak wersja na 'ciepło' mnie nieco odpycha, strasznie nad tym ubolewam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wygląda ta świeca- ma taki kolor i konsystencję, że aż ma się ochotę zjeść :P. Na pewno zapach przypadłby mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda pięknie, zapach trochę nie pode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. od czasu do czasu lubię takie słodkie zapachy zapalić :)
    zapach cynamonu i przypraw korzennych na zimę jest idealny :)
    tej świeczki nie znam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piernikowe aromaty to niekoniecznie moje ulubione zapachy, ale świeca wygląda ciekawie. Poza tym nie miałam jeszcze sojowej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach wręcz idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy takiej nie miałam, ale wygląda świetnie :) Zapach też jak najbardziej mój :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja baaardzo lubię różne świece zapachowe ;) moje ulubione zapachy to kawa, wiśnia i cynamon ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. A znasz z Kringle Candle kojący cynamon i zapach "korzenny" z yankee candle? Jesli lubisz takie nuty to mocno polecam. Bardzo intensywne zapachy, ale warto!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ładnie wygląda :) I w końcu normalny czas palenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyobrażam sobie jak pięknie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam jeszcze świecy sojowej, ma świetną etykietę.
    czas palenia jest niesamowicie długi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za korzennymi zapachami - są dla mnie zbyt intensywne :)

    Jednak sama świeca kusi do zakupu - jeżeli jest dostępna w innych wariantach zapachowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam z tej serii drzewko cytrynowe. Wspaniałe

      Usuń
  19. Nie przepadam za zapachem cynamonu, ale przyznam szczerze, że świeczka jest interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello to all, how is all, I think every one is getting more from this website, and your views are pleasant in support of new viewers.



    Also visit my web page 8 Ball Pool Hack ()

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh my goodness! Incredible article dude! Thank you so much, However I am going through issues with your RSS.
    I don't understand why I am unable to subscribe to it.
    Is there anyone else having identical RSS
    issues? Anyone that knows the solution will you kindly respond?
    Thanks!!

    my website: 8 Ball Pool Hack ()

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS