Ulubieńcy ostatnich miesięcy kolorówka


Witam was w pierwszy dzień maja. Niestety pogoda nie jest dla nas zbyt łaskawa, zapewne niektórym pokrzyżowała plany. Na szczęście ja w tym roku, majówkę postanowiłam spędzić w domu w związku z tym nie mam problemu a niska temperatura i deszcz nie przeszkadzają mi zupełnie. Dziś przychodzę do was z moimi kolorowymi ulubieńcami. Jest to podsumowanie ostatnich trzech miesięcy, sama się zdziwiłam że tak długo nie było nowych ale już nadrabiam. Trochę się tego nazbierało dlatego też ulubieńcy będą podzieleni na 3 części by posty nie były zbyt długie, zacznę od kolorówki. Jest tego dużo więcej jednak wybrała tylko kilka produktów które towarzyszą mi ostatnio w codziennym makijażu. 


 

Sally Hansen Hard As Nails Xtreme Wear

_____________________

Lakier stał się moim ulubieńcem za sprawą koloru jest to dla mnie idealny odcień różu.

Kolor lakieru to jasny pastelowy róż, bez drabinkowy o aksamitnym wykończeniu.

Konsystencja gładka, bardzo rzadka. Ze względu na rzadką konsystencje krycie lakieru jest średnie, jedna warstwa nie wystarcza by paznokcie były pokryte bez prześwitów. Ładne krycie otrzymujemy po nałożeniu dwóch warstw na paznokcie, lakier bardzo szybko schnie więc to mi nie przeszkadza. Ja idealny efekt otrzymuje po nałożeniu trzech warstw. Dużym minusem jest pędzelek, który jest bardzo cienki  i długi, co bardzo utrudnia mi jego aplikację, trudno jest nabrać odpowiednią ilość by lakier nie ściekał i był nałożony równomiernie.

Trwałość lakieru świetna, utrzymuje się około tygodnia na moich paznokciach, po tym czasie zauważyłam, niewielkie przetarcia na końcach paznokci .

Zmywanie bezproblemowe, wystarczy jedno przetarcie wacikiem nasączonym zmywaczem.

 



Guerlain Meteorites tonujący puder w kulkach

________________________

Meteorik w odcieniu doré 4 to ostatnio mój największy ulubieniec, idealnie spisuje się wiosną na mojej skórze. Po zimie moja twarz jest bardzo blada i bez wyrazu puder wspaniale rozpromienia oraz nadaje je zdrowy odcień. Produkt zawiera dużą ilość brązowych oraz różowych kuleczek, które doskonale tworzą efekt opalonej twarzy. Natomiast kuleczki w jasnych odcieniach dają efekt rozświetlonej idealnie gładkiej skóry. Kosmetyk posiada bardzo ładny i intensywny zapach który po aplikacji na twarz staje się mało wyczuwalny, za co duży plus. Dużą zaletą pudru jest to iż same możemy mieszać kolory kulek w zależności od tego jaki kolor oraz efekt chcemy uzyskać. 



Glossy Colour Lip Gloss Glam Wear

_________________________

Błyszczyki bardzo rzadko goszczą na moich ustach zdecydowanie wole matowe pomadki. Jednak zdarzają się dni kiedy mam ochotę na subtelny połysk w naturalnym odcieniu. Produkt bardzo dobrze nawilża i odżywia usta. Pozostawia efekt mokrych ust. Konsystęcja błyszczyku jest bardzo gęsta, lepka znajdują się w niej niewielkie drobinki rozświetlające. Drobinki nie są widoczne dają jednolity efekt mokrych ust. Trwałość niestety nie powala jednak to nie stanowi dla mnie problemu gdyż poprawki zajmują dosłownie sekundę. Kolor 031 jest pół przeźroczysty zatem nie uzyskamy efektu pełnego krycia. Kosmetyk idealny do codziennego makijażu. 




ETRE BELLE Mascara 

_________________

Uwielbiam tusze pogrubiające najlepiej gdy posiadają sylikonową szczoteczkę, która idealnie rozprowadza kosmetyk. Mascara wydobywa piękne, długie, gęste i podkręcone rzęsy, nadając im niesamowitą objętość. Zakrzywiona szczoteczka Maxi-curl zapewnia fascynujące podkręcenie, pogrubienie oraz wydłużenie rzęs. Kilka warstw pozwala uzyskać efekt porównywalny do przedłużenia rzęs. Kwas hialuronowy przywraca wilgoć, pozostawiając rzęsy miękkie i elastyczne. Kombinacja wosków naturalnych i syntetycznych, umożliwia natychmiastowe pokrycie każdej rzęsy, a pigmenty głębokiej czerni nadają głębokie spojrzenie.



 NYX pomadka Round Lipstick

___________________________________

To kolejny świetny produkt do ust który idealnie spisuje się w codziennym makijażu. Pomadka posiada delikatny kolor 579 Sky Pink. To odcień zgaszonego różu który jest bardzo zbliżony do naturalnego koloru ust. Pomadka posiada kremową konsystęcję, dzięki temu świetnie się rozprowadza nie tworząc smug. Kolor jest dobrze napiętnowany pełne krycie uzyskujemy już po jednej aplikacji. Pomadka jest trwała utrzymuje się do kilku godzin.



 GLAZEL Cień sypki cappucino

________________________

Świecidełka do makijażu to coś co lubię najbardziej. Cień Glazel jest jednym z moich nowych odkryć. Jestem zakocha na w tym pięknym pyłku który daje wspaniały efekt błyszczącej tafli.

Cień sypki, nasycony najwyższej jakości perłowymi pigmentami, wibrujący mnóstwem drobinek pyłków, które pozwolą osiągnąć spektakularne efekty w makijażu. Cień aplikowany na sucho ubierze oczy w kolorową mgiełkę i wyjątkowy blask, natomiast nałożony na mokro wyczaruje ekspresyjny i wyrazisty wieczorowy wygląd.

 



NYX puder HD grinding powder 

______________________________________

 

Już od dłuższego czasu bardzo rzadko sięgam po płynne podkłady, lepiej sprawdzają się u mnie sypkie. Kosmetyk pięknie wygładza oraz wyrównuje koloryt mojej skóry. Po zastosowaniu cera wygląda zdrowo a przy tym naturalnie. Puder idealnie spisuje się do makijaży sesyjnych. Dużą zaletą produktu jest jego opakowanie które umożliwia dozowanie odpowiedniej ilości produktu przy jednej aplikacji, wystarczy tylko przekręcić opakowanie.



Tak właśnie prezentują się moje ulubione kosmetyki które w ostatnim czasie towarzyszą mi w codziennym makijażu. Jestem ciekawa czy wśród waszych ulubieńców znajduje się któryś z tych produktów.




WYNIKI ROZDANIA !

Nagrodę wygrywa:

Gratuluję i proszę o kontakt z danymi do wysyłki 


Komentarze:

  1. ŁAdny odcień błyszczyka : ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś lubiłam te błyszczyki Bell ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Guerlain Meteorites wygląda tak przecudnie... ale ta cena!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próbowałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków, ale na niektóre już od dawna poluje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wszystkie są warte uwagi :)

      Usuń
  5. Tusz EB jak dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki ;)

    pastele i jasne kolorki królują ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj zazdroszczę meteorytów! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się odcień pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Meteoryty kuszą, oj, kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie potrafiłam oprzeć się ich urokom :)

      Usuń
  10. Używałam tylko Guerlain Meteorites ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam również inne kosmetyki :)

      Usuń
  11. Sama używam tego pudru :)
    Gratki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ooooo szok, już chciałam napisać GRATULUJĘ ZWYCIĘŻCZYNI! Bardzo się cieszę i jestem w głębokim szoku. dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Meteoryty sama chętnie bym przygarnęła, to jedno z moich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są cudowne życzę Ci żeby twoje marzenie się spełniło :)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS