BeeYes Propolia serum odmładzające "Estetyczny Cud"


Dziś kilka słów na temat kolejnego produktu BeeYes, tym razem mowa będzie o serum  odmładzający. Bardzo sobie cenię ten produkt przede wszystkim za to iż 99% jego wszystkich składników jest pochodzenia naturalnego a 92% z nich pochodzi z upraw ekologicznych.




Serum posiada bardzo lekką i delikatną konsystęcję w białym kolorze. Zapach jest dosyć intensywny, ziołowy jednak ulatnia się i jest praktycznie niewyczuwalny. Produkt bardzo szybko się wchłania w moją skórę nie pozostawia tłustej powłoki. Kosmetyk idealnie sprawdza się również jako baza pod makijaż, nie powoduje rolowania podkładu. Po zastosowaniu skora staje się wygładzona oraz doskonale odżywiona. Kosmetyk przywraca skórze zdrowy promienny wygląd oraz wyrównuje drobne niedoskonałości. Serum jest idealne do pobudzenia zmęczonej skóry po zimie.

 


Kosmetyk znajduje się w szklanej, przeźroczystej beleczce zamykanej plastikową nakrętka. Dzięki temu iż opakowanie jest przeźroczyste możemy swobodnie obserwować poziom zużycia. Do aplikacji służy dozownik z pompką, mechanizm działa bez zarzutu nie zacina się, bez problemu możemy wydobyć odpowiednią ilość produktu do użycia. Opakowanie zawiera 30 ml produktu, cena 149 zł.



  Serum dostępny na stronie BeeYes



Komentarze:

  1. Fajna sprawa, lubię buteleczki z pompką. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są wygodne i higieniczne, a przy tym zachowują dłużej świeżość kosmetyku.

      Usuń
    2. Bardzo wygodne w codziennym użytkowaniu :)

      Usuń
  2. Super <3 Odmłodzi to chwalę i mnie też :D
    Teresa Soroka

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydało by mi się takie serum <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny, ja serum jeszcze nie używam, za młoda jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie że jeszcze nie potrzebujesz :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki BeeYes - i te z jadem pszczelim i te z propolisem. Jak dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty tej firmy są bardzo dobre :)

      Usuń
  6. nie mialam jeszcze nic tej firmy;) serum dość drogie ale jakość pewnie dość dobra;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele dobrego czytałam o kosmetykach tej marki, więc jestem pozytywnie nastawiona :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi świetnie! Chciałabym poznać cuda tej marki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapoznałam się, przyznam że naturalny kosmetyk teraz to rzadkość jestem po wrażeniem.
    Aga M

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy wyniki konkursu/ rozdania ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie produkty z pompką są najbardziej higieniczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda uwielbiam taką formę aplikacji :)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS