PartyLite świece zakazane owoce

Zakazane owoce to jedna z moich ulubionych serii PartyLite. Uwielbiam te wspaniałe owocowe zapachy jak również bardzo eleganckie opakowania oraz dodatki do ich eksponowania i palenia. Produkty nie tylko pieszczą zmysły ale również cieszą oko swą elegancką i klasyczną czernią. Dziś zaprezentuje Wam dwie urocze świece porzeczkową oraz figową.

 


Porzeczkowa Casanowa

_____________________________

Produkt umieszczony jest w czarnym, tekturowym pudełku ozdobionym uroczą kokardą. Opakowanie zabezpiecza świecę przed uszkodzeniem, chroni zapach przed zwietrzeniem oraz stanowi piękną ozdobę. Wewnątrz pięknego pudełeczka, znajduje się równie urocza szklana bryłka ozdobiona czarną, ażurową aplikacją

Według mnie zapach świecy Currant Casanoa jest wprost idealny na wiosnę i lato, gdyż jest niezwykle świeży i orzeźwiający. Na sucho najbardziej wyczuwalna jest dla mnie nuta czarnych porzeczek przełamanych zapachem słodkiej figi. Świeca po odpaleniu doskonale uwalnia aromat soczystych, lekko kwaśnych owoców leśnych z domieszką słodkich waniliowych nut. Zapach jest intensywny, szybko roznosi się po całym mieszkaniu. Jeszcze raz muszę to powiedzieć JESTEM OCZAROWANA TĄ SERIĄ !



Figowa fatale

____________ 

Ten piękny zapach już Wam opisywałam przy recenzji wosku, dla osób które nie czytały tamtej recenzji przytoczę mój opis.

Figowy zapach to mistrzostwo świata! Jeszcze żadna z firm nie wyprodukowała zapachu który by mi się tak bardzo podobał, od momentu kiedy go proza pierwszy poczułam mażę o takich perfumach. Wosk pachnie słodko, owocowo a zarazem świeżo. Najbardziej wyczuwalna dla mnie jest nuta słodkiej figi, czuję w nim również wanilię oraz zapach soczystego mango. Może to dziwne ale gdy go wącham przypomina mi się dzieciństwo oraz zapach gumy turbo.


  Katalog produktów na stronie PartyLite
Świece dostępne u konsultantów

 

Komentarze:

  1. Nie znam tych świeczek, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam kilka świec Party Lite, ich zapachy zawsze mnie ciekawiły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zapachy <3 Miło ,że ni tylko ja :)
    Teresa Soroka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem już uzależniona od figowej femme fatale:) Zapraszam do mnie po świece PartyLite, jestem konsultantką ze Szczecina
    www.facebook.com/partylite.szczecin, partylite.szczecin@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentują się zarabiscie ;-) Pachną na pewno świetnie i ciekawie :-o

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem chyba sobie w stanie wyobrazić jak pięknie muszą pachnieć- moje dwa ulubione owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale przyznaję, że bardzo mnie ciekawią.
    Wyglądają bardzo fajnie, a pudełeczka dopełniają idealnie całość i nadają elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny design tych świeczek <3

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne są te świece, ja uwielbiam party lite

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak elegancko wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie
    jestem konsultantką Partylite ze Śląska, chętnie odpowiem na każde pytanie i opowiem o naszych produktach, zapraszam do kontaktu ze mną Mariola Tymczyszyn 668024248 lub przez Fanpage
    https://www.facebook.com/pages/PartyLite-%C5%9Al%C4%85sk/762150163846126?fref=ts
    Dla zainteresowanych mam miłe niespodzianki i próbki .
    Zapraszam także na moje prezentacje lub zachęcam do zorganizowania spotkania - na którym można dostać piękne prezenty.
    Pozdrawiam Mariola

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS