Dekoracja stołu, Złoty Anioł


W dzisiejszym wpisie zaprezentuję Wam, wspaniałe dekoracje, oraz akcesoria jakie oferuje sklep internetowy Zloty Anioł. W ofercie znajdziecie wiele niepowtarzalnych dodatków oraz akcesoriów, dzięki którym nasza dekoracja stołu, nabierze niepowtarzalnego stylu oraz klasy.





Sklep oferuje głównie, piękne dekoracji na Pierwszą Komunię Świętą czy Chrzest. Myślę jednaki iż każdy znajdzie tam wspaniałe dodatki oraz inspiracje na różne przyjęcia.









Do wyboru mamy ogromną ilość artykułów, które sprawią iż przyjęcie komunijne naszego dziecka będzie idealne, między innymi:
- Zaproszenia komunijne
- Dekoracje stołów 
- Akcesoria na torty i ciasta
- Niezbędne dodatki dla dziewczynek i chłopców
- Dekoracje kościoła
- chrzest
Myślę iż sklep internetowy Zloty Anioł, jest idealnym miejscem, dla osób szukających jednego sklepu, w którym można znaleźć wszystkie potrzebne rzeczy, do wyprawienia niezapomnianego, przyjęcia dla swojego dziecka.



Mnie osobiście, niesamowicie urzekły, przepiękne akcesoria na tory i ciasta, oraz szkło przeznaczone do słodkiego bufetu. Przeglądając ofertę, skusiłam się na wybór pięknej, szklanej bobnierki na owoce lub słodycze.
Tak prezentuje się już na moim stole



Nie zapomniałam również o Was, wraz ze sklepem internetowym Zloty Anioł zorganizowałam konkurs, do wygrania piękna LATARENKA. Szczegóły konkursu tu >>>KLIK<<<

Tak prezentuje się nagroda. Zachęcam do udziału!

Komentarze:

  1. Bardzo pięknie udekorowane stoły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tez spodobały się akcesoria z tego sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałości, kwiaty na wodzie zawsze mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie szklane dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  5. jedno ladniejsze od drugiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki Ci za ten wpis! dziś przygotowuję romantyczną kolację, mam świece pływające i odpowiednie do nich naczynie! uratowałaś wystrój mojego stołu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, że mój wpis był pomocny

      Usuń
  7. do komunii to ja mam jeszcze 3 lata na szczęście :P

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie mi sie podobaja te róże na talerzu, wygląda to bardzo efektowanie Z. zapraszam http://alizanna.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zerknęłam na stronę, rzeczywiście ciekawy sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko bardzo fajnie wygląda i do tego przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne te akcenty dekoracyjne.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS