Bath&Shower gel argan oil

Dziś zapraszam na recenzję kolejnego produktu którego otrzymałam od FORTE SWEDEN  >>klik<<

Jest to żel pod prysznic i płyn do kąpieli olejek arganowy
Pojemność - 500 ml
firma - ON LINE
Oferowana przez - FORTE SWEDEN  >>OFERTA<< 
****************************************************
*********************************************
 
Żel zamknięty jest w przeźroczystej butelce o pojemność 500 ml zamykanej na klik. Produkt w kolorze jasno brązowym o konsystencji średnio gęstej, żelowej. Zapach kosmetyku jest przepiękny słodki, taki jak najbardziej lubię.
Płyn wspaniale się pieni, delikatnie myjąc moją skórę. Świetnie nawilża, pozostawia uczucie wygładzonej oraz świeżej skóry. Niepowtarzalne uczucie nawilżenia daje nam zawartość olejku arganowego w żelu.
 Dużym atutem produktu jest to iż możemy stosować go zarówno jako płynu do kąpieli jak i żelu pod prysznic, produkt 2w1 uwielbiam takie kosmetyki.
 
*********************************************
Informacje zawarte na opakowaniu:
Nie zawiera parabenów.
Produkt przebadany dermatologicznie.
pH przyjazne dla skóry.
Wyjątkowy żel pod prysznic i płyn do kąpieli do codziennej pielęgnacji ciała. Wzbogacony bio olejkiem arganowym znanym z właściwości ujędrniających, wygładzających oraz przywracających blask i młodość skórze. Przyjemny zapach odpręża, relaksuje sprawia że kąpiel staje się niezwykłym rytuałem dla ciała i zmysłów.
* Olejek arganowy potwierdzony certyfikatem Ecocert

Komentarze:

  1. miałam z tej firmy sol do kąpieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kosmetyki które zawierają olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 500 ml to coś dla mnie, bo u mnie migusiem żelki znikają :D
    tego nie znam, ale zwrócę na niego uwagę jak zobaczę w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przejrzę ich ofertę ;)

    Ja obserwuję , a Ty?

    http://xkarolajnxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam,ale teraz może się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio ciągle mpadają mi w oko kosmetyki z olejkiem arganowym;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam go jeszcze ale używam ich mydeł w płynie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś otagowana u mnie w kolorowym tagu. Zapraszam :)
    http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/2013/06/krem-do-twarzy-z-spf15-i-kolorowy-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam kosmetyków tej firmy

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. zostałaś otagowna:) zapraszam do zabawy http://puderniczkama.blogspot.com/2013/06/tag-bez-czego-nie-mozna-sie-obejsc.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten produkt mnie niesamowicie kusi :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS