Mydło HIPO alergiczne do rąk i twarzy

Zapraszam na recenzję kolejnego produktu którego otrzymałam od FORTE SWEDEN  >>klik<<

Jest to mydło HIPO alergiczne do rąk i twarzy
Pojemność - 500 ml
firma - ON LINE
Oferowana przez - FORTE SWEDEN  >>OFERTA<< 
 
 
****************************************************
 

 
*****************************************************************
 
Mydło zamknięte jest w butelce z pompką o pojemności 500 ml. Opakowanie jest przeźroczyste dzięki temu swobodnie obserwujemy poziom zużycia produktu.
Konsystencja średnio gęsta płynna, kolor perłowy. Zapach dosyć intensywny, kwiatowy.
Mydło świetnie myje, nie wysusza dłonie po użyciu są gładkie, aksamitne.
Nie mogę powiedzieć jak sprawdza się przy myciu twarzy gdyż nie próbowałam ze względu na moją bardzo wrażliwą skórę, twarz oczyszczam tylko płynami micelarnymi, by uniknąć podrażnień.
 
********************************************************
Informacje zawarte na opakowaniu:
 
Mydło w płynie zawiera łagodne składniki myjące, które doskonale myją i pielęgnują skórę  dłoni i twarzy. Łagodna receptura mydła zapewnia odpowiednie nawilżenie wrażliwej skóry ze skłonnością do alergii. Mydło nadaje się do codziennej pielęgnacji, koi i niweluje podrażnienia.
Gliceryna roślinna doskonale łagodzi, idealnie nawilża przesuszony naskórek skłonny do pękania.
Polecany dla dzieci powyżej 3 roku życia.

Komentarze:

  1. Nigdy nie używałam takiego mydła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne, z konsystencji i koloru wyglada podobnie do mydla hipoalergicznego Bialy Jelen, ktore jest moim faworytem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie to chcialam napisac:P

      Usuń
    2. Nie miałam jeszcze tego z BJ :)

      Usuń
  3. Muszę zaopatrzyć się , bo moje alergie strasznie teraz mi dokuczają i potrzebuje czegoś delikatnego..

    OdpowiedzUsuń
  4. tez jeszcze nigdy go nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego mydła jeszcze nie miałam - zwykle używam Białego Jelenia. W sumie chętnie spróbuję :)


    Tymczasem zapraszam na rozdanie u mnie :)
    Pozdrawiam,
    Ewa
    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam! Niestety wygląda na to, że mam ten sam problem. Tylko o dziwo, ja nigdy nie nakładałam hybryd. Cały czas tylko żele. I też miałam pęcherze, rany mi się porobiły niesamowite, spod paznokcia ropa wyciekala. Coś masakrycznego.... Odstające paznokcie. Byłam u dwóch dermatologów, wylądowałam w szpitalu, u alergologa. I Nic. Nikt z tych wyedukowanych specjalistów nie wie co to jest.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS