Piękny naszyjnik Blue AngellWing ze sklepu eFoxCity.com


Dziś pokaże wam moje nowe cudeńko które pochodzi z jednego z moich ulubionych sklepów internetowych http://www.efoxcity.com/. Sklep oferuje nam piękne ubrania oraz prześliczną biżuterie którą jestem zauroczona.

Jest to piękny naszyjnik o nazwie Blue AngellWing który w rzeczywistości wygląda jeszcze piękniej niż na zdjęciach. Same zobaczcie

***************************************************



****************************************************

Naszyjnik jest leciutki, świetnie się go nosi, nie uczula. Co dla mnie najważniejsze świetnie się prezentuje. Pastelowe kolory w wykończeniu naszyjnika sprawiają iż jest bardzo modny w tym sezonie i pasuję do każdej kreacji.

Komentarze:

  1. Prześliczny ten naszyjnik :) Też lubię takie ozdoby!

    Pozdrawiam,
    Ewa
    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny dodatek do wielu letnich stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny :) też ostatnio dostalam od nich naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny naszyjnik. :)) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny naszyjnik swego czasu cubus miał w swojej ofercie parę wersji naszyjników skrzydeł ale były bardzo drogie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bije od niego delikatność:) niech Ci długo służy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna biżuteria, wczoraj dostałam swoje kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny :) ja kilka dni temu również otrzymałam naszyjnik, ale inny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. naszyjnik jest mega piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hihi ja również otrzymałam już swój prezencik :))

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny dodatek do wielu letnich stylizacji ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS