Kuracja regenerująca krem na noc - DLA kosmetyki

Dziś mam dla Was recenzję kremu na noc firmy DLA kosmetyki  >>KLIK<<
Kuracja regenerująca krem na noc
z naparu rumianku i kwiatu lipy
Łagodzi wszelkie podrażnienia.
 
Firma - Dla kosmetyki
Pojemność - 30 g
Cena - 20 zł
***************************************


*****************************************************************
Krem zamknięty jest w bardzo wygodnym opakowaniu z pompką, z nakrętką. Uwielbiam kremy w takich opakowaniach, gdyż mogę wygodnie wydobyć odpowiednią ilość kremu na palec, bez zbędnego grzebania w słoiczku gdzie zawsze krem wchodzi mi za paznokcie czego bardzo nie lubię.
Konsystencja kremu jest tłusta, gęsta odpowiednia na noc, gdyż wtedy nie przeszkadza nam dosyć tłusty film jaki krem pozostawia nam na twarzy. Nocą gdy śpimy wchłania się i regeneruje naszą skórę.
Kolor kremu biały lekko wpadający w żółty, zapach delikatny możemy wyczuć subtelny zapach ziół.
Moja skóra jest dobrze nawilżona, gładka i miła w dotyku. Zniknęło uczucie ściągnięcia, które często mi towarzyszyło. Rano po przebudzeniu, moja twarz wygląda zdrowo promiennie jest wypoczęta i zregenerowana.
POLECAM
********************************
Krem został opracowany specjalnie dla cer wrażliwych zmagających się z niekorzystnymi czynnikami zarówno zewnętrznymi jak i wewnętrznymi.
Regularne stosowanie kremu:
  • zapewnia głęboki poziom nawilżenia,
  • stymuluje proces odnowy i regeneracji skóry,
  • zapewnia skórze komfort i natychmiast likwiduje uczucie ściągnięcia
  • optymalizuje dobroczynny wpływ nocnego wypoczynku regenerując i wzmacniając naskórek,
  • po przebudzeniu skóra jest wypoczęta, jedwabista i promienna
Bogata receptura kremu zawiera kompozycję wysokiej jakości składników:
Świeży napar z rumianku – łagodzi, regeneruje i pobudza proces odnowy skóry.
Świeży napar z lipy - dzięki bogactwu flawonoidów, garbników, soli, witamin i saponin wzmacnia działanie rumianku przy jednoczesnej dbałości o suchą zmęczoną skórę.
Olej z czarnuszki– naturalne źródło kwasu linolowego (ok. 58%) należącego do rodziny kwasów omega-6, kwasu oleinowego (ok. 24%) należącego do rodziny kwasów omega-9, 15 aminokwasów oraz witamin i minerałów. Dzięki czemu zapobiega jej przedwczesnemu starzeniu.
Masło Shea - opóźnia proces starzenia się skóry, pobudzając metabolizm komórek. Wpływa na poprawę samoregeneracji tkanek oraz ich odbudowy, eliminując w ten sposób odpady metaboliczne. Obecne w nim kwasy tłuszczowe (oleinowy, stearynowy, palmitynowy i linolenowy) są niemal identyczne z kwasami tłuszczowymi znajdującymi się w naskórku.
Witaminy A+ E + C+ F  pobudzają naturalne procesy zachodzące w skórze, poprawiając elastyczność skóry, skutecznie przeciwdziałają procesom starzenia oraz regenerują skórę.
Nie zawiera alergenów i sztucznych barwinków. Kolor i zapach kremu pochodzi od świeżych naparów ziół.
Krem został przetestowany przez osoby z cerą wrażliwą pod kierunkiem lekarza dermatologa.



Komentarze:

  1. Miałam ich krem na noc dla skóry trądzikowej i niestety przesuszył mi buzię... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku DLA, dopiero nie dawno dowiedziałam się o tej marce, ale warto się bardziej nimi zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatne ma opakowanie, lubie takie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa propozycja. Wygląda zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tej firmy.. a produkt ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie na duży plus, krem prezentuje się zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie opakowania kremów

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wygodne i praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie próbowałam jeszcze ich kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja go mam i dla mnie jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nawet nigdy nie spotkałam się z tą firmą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z firmą się nie spotkałam, ale również jak Ty lubię kosmetyki z pompką:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki DLA już jakiś czas temu przykuły moją uwagę, ale jeszcze żadnego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam jeszcze żadnego produktu tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie takie kremy :)
    Jeszcze nigdy nie slyszalam o tej firmie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana zapraszam na mojego nowego bloga :) http://mamalaurkitestuje.kajzarowie.net/
    i przepraszam, jeżeli komentarz został odebrany jako spam, chce wszystkich indywidualnie powiadomić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. słyszałam o tej firmie ale nie miałam jeszcze okazji aby coś stosować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej firmy kosmetycznej ale krem wydaje sie być bardzo fajny. Muszę poszperać i poczytać na temat tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  19. Używam tego kremu na noc i mam co do niego mieszane uczucia, jak na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz chyba spotykam się z tą firmą. Opakowanie jest świetne, więc jak moja skóra będzie wymagała regeneracji to pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam firmy, ale zapowiada się nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę przyznać, ciekawy jest ten kremik ...

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo słyszałam o tych kremach, ale nie miałam żadnego z tej firmy :) Może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Polecam naprawdę warto zainwestować w taki kremik.

    OdpowiedzUsuń
  25. też właśnie używam kosmetyków tej firmy ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS