Tutti frutti BODY SCRUB


Dziś zapraszam na recenzję kosmetyku który zniewala swym pięknym zapachem. Jest to peeling do ciała o zapachu wiśniowo porzeczkowym firmy FARMONA. Produkt otrzymałam do testów od AGENCJA PUBLIC RELATIONS WERNER I WSPÓLNICY.

Firma - FARMONA
Pojemność - 120 ml
Cena - ok 5 - 6 zł

**********************************************




*****************************************************

Peeling zamknięty jest w przeźroczystej, plastikowej buteleczce o pojemności 120ml. Butelka zamykana jest na wygodny zatrzask, co jest bardzo praktyczne gdyż podczas kąpieli nie musimy bawić się w zakręcanie mokrymi rękami.
Kolor i zapach produktu są niesamowite. Wygląd i struktura peelingu przypominają mus z wiśni i porzeczek, zapach jest przepiękny owocowy, słodki. Ogólnie produkt wygląda i pachnie tak jak by był do zjedzenia :)
Natomiast jeśli chodzi o efekty działania to również się nie zawiodłam, peeling jest gruboziarnisty świetnie usuwa martwy  naskórek. Po użyciu kosmetyku moja skóra jest gładka, miła w dotyku i pięknie pachnie.
Czego chcieć więcej, jeśli chodzi o mnie to produkt idealny. Na pewno sięgnę po kolejne opakowanie

POLECAM

*****************************




Peeling do ciała o aromatycznym zapachu wiśni i orzeźwiającej porzeczki.
Daj się ponieść owocowej przygodzie! Rozpieść zmysły soczystością chwili.
Zmysłowy zapach owoców z kraju kwitnącej wiśni, symbolu intensywnego i pełnego radości życia, spleciony orzeźwiającym aromatem porzeczki to gwarantuje relaks, spokój i uczucie błogości.
Gruboziarnisty peeling doskonale usuwa zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka, poprawia mikrokrążenie i pobudza skórę do odnowy. Ciało pozostaje idealnie oczyszczone, wygładzone i aksamitnie miękkie w dotyku.


Komentarze:

  1. jest na mojej liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest na mojej zakupowej liście, kupię go w przyszłości, jak pozbędę się zapasów

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O warto wypróbować, konsystencja nawet fajna

    OdpowiedzUsuń
  5. jak tylko go gdzieś spotkam, to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach jest wprost do zjedzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam go jeszcze, a bardzo lubię kosmetyki tej firmy, muszę poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mm chce poczuć tą wisienkę;*

    OdpowiedzUsuń
  9. w kolejce do moich testów:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Ziemia Egipska BIKOR do wygrania, ostatnie 4 dni!
    Zapraszam! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/05/mae-rozdanie-wielka-nagroda.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe połączenie zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda jak truskawkowy mus *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne są te peelingi :-)
    Dziękuję za skomentowanie mojego posta i dodanie do obserwacjo.
    Odwdzięczam się tym samym :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam zapachowe kosmetyki,w ten powyżej również bym się zaopatrzyła:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam, nie znam... ale Twoja recenzja mnie zachęciła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się jego konsystencja :) Pachnie pewnie obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. zapach musi być fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam przetestowanie, naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  19. takie opakowania są najlepsze, to fakt. właśnie szukam jakiegoś fajnego kremu więc może sprobuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny peeling ja polecam również zapach jeżynowy,mniam

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS