Maska ochrona koloru Mrs. Potter's

Dziś troszkę o pielęgnacji włosów farbowanych. Zapraszam na recenzję maski chroniącej kolor włosów farbowanych firmy Mrs. Potter's
Polecam zapoznanie się z ciekawym asortymentem produktów firmy FORTE SWEDEN >>OFERTA<<
Pojemność - 300 ml
firma - Mrs. Potter's
Oferowana przez - FORTE SWEDEN  >>OFERTA<<
**********************************************


*************************************************************
Maska zamknięta jest plastikowym opakowaniu z zakrętką o pojemności 300 ml. Bardzo lubię maski w takiej formie, gdyż bez problemu mogę nabrać odpowiednią ilość produktu do pokrycia włosów. 
Maska ma gęstą konsystencje w kolorze perłowo białym.
Zapach bardzo przyjemny owocowo - świeży.
Moje włosy po użyciu maski stały się gładkie, zdyscyplinowane, świetnie się rozczesują. Ogromną zaletą maski jest to iż już po kilku użyciach widać efekty regeneracji, włosy wyglądają zdrowo i mają piękny połysk.
POLECAM

***********************************
Opis na opakowaniu:
Ginkgo biloba i keratyna. Maska ekstrakt z ginkgo biloba, filtr UV oraz keratynę,które dogłębnie regenerują włosy zniszczone farbowaniem, dzięki czemu są one bardziej lśniące, miękkie i łatwiej się rozczesują.
Sposób użycia: 
Nanieść maskę na wilgotne włosy, po 2 minutach spłukać.

Komentarze:

  1. To możne być bardzo fajna maska :) Do tego tania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ponoć dosyć dobra jest ta maska...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna maska warto po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam tą maskę i inne też tej marki bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę jej nigdzie u mnie w mieście znaleźć :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. slyszalam dobre rzeczy nt niej:P

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie

    dodajemy do obserwowanych ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. powiem szczerze , że nie widziałam tych masek ale firmę znam bo obecnie używam balsamu z aloesem i jestem z niego bardzo zadowolona:)
    pozdrawiam serdecznie:)
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam takiej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie farbuję włosów, więc taka maska mi się nie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja mama uwielbia kosmetyki do włosów tej firmy :) Są całkiem niezłe, ciekawe jak ta maska spisałaby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy ta maska moze troche obciazac cienkie wlosy??

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię wszelkie maski do włosów są bardzo pomocne w pielęgnacji włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  14. justynka sbg maska nie obciąża włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachęcająca maska, jeśli nie obciąża włosów to dla moich włosów była by okey :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS