NOWOŚĆ Face&Look BOX

Dziś chcę Wam przedstawić zawartość Face&Look BOXA którego otrzymałam jako ambasadorka magazynu 
*******************************************
*******************************************************
W paczuszce znalazło się:
- cień do powiek INGRID
- lakier do paznokci BELL
- błyszczyk do ust BELL
- baza wygładzająco rozświetlająca CASHMERE
- ochronny krem do twarzy na słońce DAX sun
- aktywny żel - peeling myjący UNDER TWENTY
- kremowy żel do mycia twarzy UNDER TWENTY
- magazyn COSMETIC REPORTER
- magazyn Face&Look
- 10 próbek różnych kosmetyków
- 3 ulotki
**************************************************
 

Komentarze:

  1. Dzwoniłam do swojej drogerii, na mnie też od wczoraj czeka taka paczuszka :)
    szkoda, że dziś raczej nie dam rady jej odebrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam tak ciekawa zawartości że musiałam już dziś odebrać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dodatkowo jeszcze dostałam około 30 gazet i ogromną ilość ulotek - porozdawałam w pracy ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przynajmniej koleżanki się ucieszyły :)

      Usuń
  4. bardzo fajny box :) przygarnęłabym bazę wygładzającą i krem ochronny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna zawartość paczuszki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie jaja wyszly z boxem tak jak u innych dziewczyn wiec pozostaje czekanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że wyszły takie problemy z tymi boxami ...

      Usuń
  7. baaardzo lubię lakiery Bell ;) są takie i wytrzymałe jak na taką cenę ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam lakieru tej firmy, więc bardzo się cieszę że będę miała możliwość przetestowania :)

      Usuń
  8. Również mam tego Boxa i z odebraniem był mały problem , nie mam tej jednej gazetki..cosmo..coś tam a reszta to samo wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam że niektóre dziewczyny miały problemy z odbiorem lub wcale nie dostały swojego pudełeczka...

      Usuń
  9. Szkoda że nie wszystkie ambasadorki mogły odebrać swoje boxy :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne produkty milego testowania :*
    zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne są, uwielbiam próbki, ale przeważnie są lepsze niz sam produkt po kupieniu -,-
    http://demordie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nigdy nie miałam pełnowymiarowego produktu lepszego od próbki, szkoda że tak jest ....

      Usuń
  12. I ja odebrałam swój BOX. Tylko lakier mi nie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS