Opaski akupresurowe Sea-Band przeciw mdłościom

 
Zapraszam na recenzję produktu którego celem jest ułatwianie podróży dzieciom cierpiącym na chorobę lokomocyjną
Opaski akupresurowe Sea-Band  >>>KLIK<<< 
Produkt otrzymałam do testów za pośrednictwem strony PROJEKT WYPRAWKA >>>KLIK<<<
Polecam również fanpage strony na facebooku >>>KLIK<<<
 
 
*************************************************
***************************************************
Opaska wykonana jest estetycznie, świetnie się prezentuje na rękach dziecka. 
  Kolorystyka produktu wspaniale ze sobą współgra połączenie błękitu z bielą idealnie się dopełnia. Opakowanie do przechowywania opasek jest bardzo praktyczne, poręczne bez problemu wszędzie się mieści.
 Dziecko chętnie zakłada opaski gdyż wyglądają jak modne bransoletki które dzieci uwielbiają nosić.
 Jeśli chodzi o działanie to niestety nie mogę napisać pozytywnej opinii gdyż opaski niestety nie przyniosły żadnych pozytywnych rezultatów. Pierwszy raz ubrałam córce opaski gdy jechaliśmy trasą 120 kilometrów, dziecko już po przejechaniu 0k 20 km zaczęło wymiotować czyli normalnie jak zwykle bez użycia jakichkolwiek środków przeciw wymiotnych. Kolejny raz użyłam opasek w podróż powrotną jednak kolejny raz się nie sprawdziły. Opaski używałam zgodnie z instrukcją obsługi w dołączonej broszurce więc o złym użyciu nie mam mowy. Opaski po prostu nie działają na moim dziecku nie wiem jak jest w innych przypadkach natomiast jeśli chodzi o moją córkę nie widzę żadnych pozytywnych aspektów ich działania.
 
 
 
 
 
Co mówi producent:
Działanie opasek oparte jest na akupresurze – tradycyjnej chińskiej metodzie leczenia za pomocą dotyku i ucisku odpowiednich punktów na ciele człowieka. Prawidłowo założone opaski Sea-Band stymulują znajdujący się na nadgarstkach punkt P6 (Neiguan) umiejscowiony na meridianie osierdzia, co niweluje uczucie nudności.
Stosowanie opasek jest proste, skuteczne i bezpieczne. Nie powoduje żadnych skutków ubocznych, takich jak senność, ospałość czy suchość w ustach – typowych dla innych produktów stosowanych w przypadku nudności.
Opaski działają szybko( nawet po 2-5 minutach) i można je zakładać nawet już po wystąpieniu pierwszych symptomów. Są estetyczne i wykonane z trwałych nieuczulających materiałów, które zapewniają komfort stosowania i możliwość wielokrotnego używania w każdym przypadku pojawienia się uczucia mdłości.
Zastosowanie
Klinicznie przetestowane w:

Oryginalne angielskie opaski Sea-Band to rozwiązanie:
  • bez lekarstw
  • bez efektów ubocznych
  • testowane klinicznie
  • polecane przez lekarzy
  • stosowane w szpitalach
  • dające efekty nawet po 2- 5 minutach
  • do wielokrotnego użytku
  • w wygodnym plastikowym opakowaniu


Oryginalne angielskie opaski Sea-Band przeznaczone są dla:
  • dzieci od 3 roku życia oraz dorosłych cierpiących na chorobę lokomocyjną
  • kobiety w ciąży z porannymi mdłościami
  • osób cierpiących na  nudności i torsje pooperacyjne oraz korzystających z chemioterapii
  • osób cierpiących na nudności migrenowe




Komentarze:

  1. Szkoda, że się nie sprawdziła, ale ja nie ufam takim wynalazkom. Na chorobę lokomocyjną to według mnie tylko tabletki pomagają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję gdyby się sprawdziły to by był naprawdę fajny środek przeciw mdłością

      Usuń
  2. Ja również nie mam zaufania do takich produktów, też myślę że tabletki są najskuteczniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jak byłam młodsza to miałam ten problem teraz czasem tez to wraca wtedy biorce tabletkę...ciekawe czy to działa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również miałam a teraz ma moja córka niestety

      Usuń
  4. szkoda,że się nie sprawdziły..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wierze w takie nowości jakoś ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam nadzieję że może jednak :)

      Usuń
  6. jakos ciezko mi uwieżyc w te opaski...

    OdpowiedzUsuń
  7. na szczęście nie mam mdłości, może jak będę w ciąży ale mam nadzieję, że mnie to ominie :/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też nie zadziałały. A dodatkowo spowodowały drętwienie dłoni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę a mi napisali że jestem pierwszą osobą u której czytają negatywną opinię ....

      Usuń
  9. już u kogoś czytałam na temat tych opasek i tam też niestety nie sprawdziła się

    OdpowiedzUsuń
  10. I'm looking for some 18inch Remy Hair extensions. There are loads of websites and I'm not sure
    which one to choose from. Any suggestions?
    . . As I have curly hair, would it be better to get the wavy extensions rather than straight ones?
    .

    OdpowiedzUsuń
  11. wlasnie mialam to kupic dla siebie , czesto podrozuje w dalekie trasy okolo 1000 km i nie zbyt fajnie sie czuje w trasie zazwyczaj biore awiomarin ale on mnie jakby " upośledzał " i jestem trochę do tyłu he he a inne leki nie pomagają :( myślałam wlasnie o tych opaskach ale widze opinie że nie pomagają wiec chyba zostane przy awiomarinie choc omamia bardzo ale nie wymiotuje po nim ...... zycze zdrowia wszystkim co maja rajsefiber

    OdpowiedzUsuń
  12. Na jednych działa na innych nie jak cała akupresura . U moich córek SEA-BAND pomogły :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS