Argan Oil Serum - idealna ochrona włosów przed słońcem

Dziś będzie troszkę o włosach i ich regeneracji, wiadomo jest lato są wakacje, gorące słońce nasze włosy nie mają łatwo. Możemy jednak trochę poprawić ich kondycje dzięki serum regeneracyjnemu serum.
 
Cena - 7.90
Pojemność - 20 ml
Dostępne - AMBASADA PIĘKNA
***********************************************************
 
 
*****************************************************
 
Serum znajduje się w małym poręcznym opakowaniu o pojemności 20 ml. 
Produkt jest dość gęsty w kolorze jasnego brązu o pięknym słodkim karmelowym zapachu który bardzo długo utrzymuje się na włosach.
Włosy po użyciu serum stają się gładkie i co najbardziej mi się podoba mają piękny połysk.
Kosmetyk nie obciąża nie przetłuszcza włosów, fryzura wygląda zdrowo i naturalnie.
Moje kosmyki stały się miłe i gładkie w dotyku a końcówki uległy znacznej regeneracji.
 Dzięki temu iż serum świetnie się wchłania mogę stosować go  zarówno na mokre jak i na suche włosy.
Serum arganowe świetnie chroni moje włosy przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.
Jest idealnym produktem do pielęgnacji włosów latem.
POLECAM
**********************************

Od producenta:
 Argan Oil Serum

Nawilżające, regeneracyjne serum do włosów z olejem arganowym, jojoba i słonecznikowym.Działa przeciwstarzeniowo, pows­trzymuje wolne rodniki, nawilża i napina skórę. Zapobiega rozdwajaniu się włosów i nadaje im miękkość.
Sposób użycia: stosować na wilgotne lub suche włosy, nie spłukiwać.
Pojemność: 20ml

Kluczowe składniki: Argania Spinosa Kernel Oil [Argan Oil], Simmondsia Chinensis Oil [Jojoba Seed Oil], Heliantus Annuus Extract [Sunflower Extract]

Komentarze:

  1. Świetnie się zapowiada i cena również fajna, kupię go oj kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go i bardzo sobie chwalę ;) niby małe opakowanie, ale naprawdę bardzo fajny produkt ;)
    szkoda, że nazywa się "olejek arganowy" :D bo nie jest olejkiem, a serum z olejkiem arganowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam ale arganowy olejek jest niesamowity i wspanialy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się to serum, chyba się na nie skuszę ;)

    http://madisonbeckett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie próbowałam, ale czeka w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam takiego jeszcze, ale chętnie bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie sie prezentuje ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny sposób na zabezpieczenie włosków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja do ochrony włosów przed słońcem obecnie używam sprayu jantar

    OdpowiedzUsuń
  10. oj bardzo chętnie bym to przygarnęła, cena też ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak olejek arganowy to i ja polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam to, i mogę polecić ! ;)
    obserwuję i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Też go mam:) i wkrótce idzie do stosowania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam różnego rodzaju wcierki do włosów ;) Będę musiała koniecznie wypróbować ;) Serum z olejkiem arganowym to coś dla mnie ;)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Olej arganowy świetnie się sprawdza na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mam ale arganowy olejek jest niesamowity i wspaniały ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. niczego sobie :) Chętnie kupię :D

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS