Smoothie woda toaletowa Owoce Leśne


Kolejnym zapachem na lato o który chcę Wam napisać jest Smoothie woda toaletowa Owoce Leśne od Yves Rocher.
 
Cena - 19.90
Pojemność - 20 ml
Dostępna - Yves Rocher
*************************************************
*****************************************************
 
Zapach zamknięty jest w małej poręcznej buteleczce o pojemności 20 ml. Dla mnie jest to idealna pojemności oraz wielkość flakonika na wyjazd, świetnie mieści się nawet w małej torebce. Zapach możemy dostać również w wariancie o pojemności 100 ml. 
Woda ma piękny ciemno różowy kolor który znajduje się w przeźroczystej szklanej buteleczce, zdobi ją obrazek z apetycznymi leśnymi owocami.
Woda przepięknie pachnie słodkimi soczystymi owocami, najbardziej wyczuwalny jest dla mnie zapach leśnych malin które uwielbiam.
Zapach jest bardzo ładny, daje uczucie świeżości oraz orzeźwienia w upalne letnie dni, co jest bardzo fajne.
Mogła bym powiedzieć iż jest to dla mnie idealny zapach, gdyby nie to że jest zbyt mało intensywny i bardzo ulotny. 
Wodę toaletową mogę porównać z odświeżającą mgiełką zapachową.
 
 
 
 
Daj się uwieść apetycznej przyjemności smoothie zamkniętej w letniej wodzie toaletowej o zapachu Owoców Leśnych.

Edycja limitowana
Marka Yves Rocher wybrała Truskawkę, Malinę i Jeżynę i połączyła je w owocowym koktajlu zapachowym. Soczysta truskawka, słodka malina i kwaskowata jeżyna kojarzą się z latem i wakacjami.

Stosowanie
Nie stosować na podrażniona skórę.

Zaangażowanie Kosmetyki Roślinnej
● Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z poziomek, malin i jeżyn.
● Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.
 
 
 

Komentarze:

  1. wygląda słodko, nie znam tego zapachu

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na zdjęcie, już czuję, że spodobałaby mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam nie dawno zakupy w YR i nie natknęłam się na tą wodę. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety wody toaletowe trzymają się bardzo krótko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie się prezentuję ten maluszek,w sam arz do torebeczki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat tego zapachu nie mam, ale uwielbiam wody toaletowe z YR ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda :) Ale jakoś zniechęca fakt, że nie jest trwały ten zapach..

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem zapachu, lubię takie owocowe połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna, poręczna ;) pachnie napewno pięknie skoro na bazie owoców:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio dużo czytałam o tych wodach toaletowych, ale nigdy nie miałam okazji ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ta mini wersja - idealna do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna butelunia.. do torebki idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne opakowanie. Akurat do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. może mała i droga, ale musi pięknie pachnieć! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. nie lubię zapachów z YR :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowity blog, i recenzja :) mam pytanie czy jest ten zapaszek trwały? Zastanawiałam sie od XX czasu nad nim, ale nie byłam pewna czy zapach utrzymuję się długo na skórze, ponieważ nie chcę wydać pieniędzy w błoto jak to mówią :) Zapraszam również na swój blog :) Dopiero zaczęłam, ale coś tam jest: urodapodlupa.blogspot.com Cieplutko pozdrawiam Puderniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wszystkie informacje są zawarte w recenzji :)

      Usuń
  17. nigdy ich nie mialam choc zastsnawialm sie kilka razy:) opakowanie urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię produkty tej marki ;)
    mam szampon i odżywkę do włosów YR i jestem z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  19. zapach na pewno świetny: )

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda ze szybko się ulatnia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie gdyby nie to że tak szybko się ulatnia byłaby świetna :)

      Usuń
  21. hehe zapach bardzo ciekawi :) http://kosmetycznamarzycielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapach musi być obłędny uwielbiam owocowe pachnidła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. chcęęęę je!! Mam dziką jeżynę i jestem zachwycone, chyba nie miałam piękniejszych perfum :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS