Srebrne ćwieki na paznokcie kkcenterhk

 
Dziś zaprezentuję Wam kolejny produkt przeznaczony do zdobienia paznokci ze sklepu internetowego kkcenterhk
Srebrne ozdoby, szpilki na paznokcie 4 mm nr. DRN650
Dostaniecie je tu  >>>KLIK<<<
 
**************************************************
 


 
 
********************************************
 
SPOSÓB UŻYCIA:
 
 

 
 
 1. Paznokcie malujemy ulubionym lakierem, ja pomalowałam Sally Hansen complete SALON MANICURE.
 
 
 
 
 
 
 
2. Wybieramy potrzebną ilość ozdób do paznokci. Ja wybrałam 6 sztuk, 3 na jeden palec u prawej ręki i 3 na palec u lewej ręki.
 
 
 
 
 

 
3. Nakładamy ozdoby na paznokcie, dociskamy.
 
 
 
 
 
 
 
 
 EFEKT KOŃCOWY:
 
 
 
Dajcie znać czy używacie podobnych ozdób na waszych paznokciach oraz jak Wam się podoba efekt  :*
 

Komentarze:

  1. Szczerze mówiąc, nie podoba mi się to... Poza tym pewnie po godzinie już bym ich na paznokciach nie miała... Łatwo o coś zaczepić takimi ozdobami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lakierze długo się nie utrzymają raczej do żelu są idealne :)

      Usuń
  2. efekt jest :) ale zastanawiam się jak długo utrzymują się na paznokciach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lakierze zaraz odpadają do zdjęcia są dobre :D, takie ozdoby bardziej sprawdzają się przy paznokciach żelowych.

      Usuń
    2. o tak, zatopione w żelu jeszcze bym zniosła ;)

      Usuń
  3. Mnie się osobiście nie podobają ;P ale każdy ma swój gust :*

    Obserwuję i proszę o rewanż <3

    superphot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe, ale mi do gustu niestety to nie przypadło :D dziwnie bym się z nimi czuła :)
    ładniutki lakier. Ślicznie wygląda na paznokciach.
    zapraszam do siebie: http://darmowa-probeczka.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię lakiery Sally Hansen :)

      Usuń
  5. Pięknie to wygląda, uwielbiam wszystkie ozdoby do paznokci, lakier jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cwieków nie uzywałam nigdy, ale cyrkonie tak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro się nie trzymają to trochę strata pieniędzy ;/ Jednak wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nic się nie marnuje zawsze do czegoś się przydadzą :)

      Usuń
  8. tak właśnie myślałam o ich przyczepności... ale może na superglue do ubrań je przykleić?

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne, pomysłowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł niby ciekawy, ale jakoś nie zrobił na mnie jakiegoś super wrażenia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładniutko :) Ja użyłabym czarnego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba, zgadzam się z mallene uzyłabym albo czarnego albo bialego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawie to wygląda!
    U mnie nowe paznokcie, wiec zapraszam w wolnej chwili do mnie:)

    http://klaudia-niedzial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie mi się takie ćwieki podobają! Cudowny mani:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląd bardzo oryginalnie i ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie to wygląda ale te świecidełka się chyba nie utrzymają zbyt długo??? :)

    Obserwujemy i pozdrawiamy
    XO XO XO XO XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyszedł bardzo ciekawy efekt ;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS