Manchattan high tech


Zapraszam na recenzję lakieru do paznokci firmy MANHATTAN

Nr - 107 N
Cena - 3.99
Pojemność - 7 ml
Dostępny - ezebra.pl

*******************************************************



************************************************
Lakier zamknięty jest w małej płaskiej stożkowatej butelce o pojemności 7 ml. Jeśli chodzi o mnie jest to ilość lakieru idealna gdyż jest realna szansa iż kiedyś go zużyję.
Kolor to srebrno - stalowy z maleńkimi połyskującymi drobinkami.
Konsystencja gęsta, delikatna pozwala na pełne rycie przy użyciu jednej warstwy produktu. Wystarczy jedna warstwa by paznokcie były pokryte bez smug i przświtów.
Pędzelek jest krótki  o średniej grubości, aplikacja jest dobra, bez żadnych problemów możemy idealna nałożyć odpowiednią ilość lakieru na paznokcie.
Trwałość w moim przypadku to jeden dzień i pojawiają się odpryski.
Zmywanie łatwe, bez problemowe wystarczy jedno przeciągnięcie wacikiem nasączonym zmywaczem do paznokci.

Komentarze:

  1. pięknie wygląda na paznokciach a ja lubię wszystko co się błyszczy

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam lakiery z Manhattan, ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój 2 lakier tej firmy również je polubiłam :)

      Usuń
  3. bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bardzo fajny ,lubię szarości na paznokciach ostatnio bardziej ,niż zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej bardziej jest srebrny kolor :)

      Usuń
  5. Na Twoich paznokciach prezentuje się naprawdę fajnie, u mnie na pewno by się nie sprawdził ze względu na szeroką płytkę. :(

    Zapraszam do mnie. Na pewno znajdziesz coś dla siebie :).
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja płytka również jest bardzo szeroka ...

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Najlepiej w świetle słonecznym się prezentują :)

      Usuń
  7. Miałam zamiar go kupić, tylko w wersji złoto-miedzianej, ale w końcu nie kupiłam. Może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To również musiał być fajny kolor :)

      Usuń
  8. Świetny lakier! Szukałam akurat takiego koloru!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS