Iskierki Yves Rocher

Dziś zapraszam na recenzję pięknego lakieru do paznokci który przepięknie mieni się różowo-srebrnymi brokatowymi iskierkami. Na paznokciach wygląda słodko jak cukierek.
Kolor - cekinowy róż
nr.301
Pojemność - 3 ml




Lakier znajduje się w maleńkiej uroczej buteleczce o pojemności 3 ml ozdobionej pięknymi białymi wzorami. Bardzo lubię takie małe pojemność gdyż wiem że zużyje go zanim się zepsuje.
Lakier ma gęstą brokatową konsystencję, dzięki temu jego krycie i nasycenie drobinek jest bardzo duże. Intensywny kolor możemy otrzymać przy nałożeniu 2 warstw.
Pędzelek jest malutki, jednak mimo tego aplikacja jest rewelacyjna bez problemu pokrywa płytkę paznokcia.
Trwałość średnia ok 2 dni po tym czasie powstają odpryski.
Zmywanie jak w przypadku każdego lakieru brokatowego nieco utrudniona, przy pomocy foli bez problemu można go usunąć.



Komentarze:

  1. nie lubię takich kolorów, ale ten wyjątkowo mi się podoba !:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem dlaczego,ale od razu skojarzyły mi się z tym lakierem cukierki :D hehe Jak dla mnie śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cukierek dosłownie cukiereczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi sie podoba . kiedy bendą wyniki rozdania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki pojawią się jak sprawdzę wszystkie zgłoszenia było ich ponad 100 więc trochę czasu mi to zajmie :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor, lubię jak się świeci

    OdpowiedzUsuń
  7. Na święta fajny, ale mógłby być ciut ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a myślałam, że będzie bardziej czerwony. Na paznokciach wygląda tak jak go opisałaś - jak cukierek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor ♥

    nikejla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo często kupuję kosmetyki tej firmy i ją bardzo lubię :)

    fabrykaszczesciaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie wygląda przesłodko i bardzo świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor raczej nie dla mnie, ale opakowanie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super lakier , bardzo mi się podoba taki błyszczący :*
    zaobserwujesz ? : slodkieslodkieczary.blogspot.com
    polubisz (bardzo mi zależy) ? : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214
    odwdzięczę się :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolorek, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny efekt dają te lakiery:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeszcze z YR nie miałam żadnego koloru, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki śliczny ^.^
    Pięknie się prezentuje ^^
    Pozdrawiam Kami
    http://wszystkiemojemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie mi sie podoba ,super kolorek!;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocza buteleczka... a kolorek śliczny!
    Obserwujemy?
    http://moniqqus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajna faktura, jednak czerwień wolę w tradycyjnym wydaniu ; ) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładnie prezentuje sie na paznokciach :) 3 ml musi w rzeczywistości być bardzo maleńki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo praktyczne takie małe opakowania :)
    Dużo lepsze niż te wielkie butelki, które nigdy się nie kończą, jedynie zasychają ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Paznokcie wyglądają jak landrynki :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS