Paczki - paczuszki



Dziś zapraszam na wpis przesyłkowy. Pokarze Wam paczuszki które w ostatnim czasie otrzymałam i pamiętałam o tym by  zrobić im zdjęcie, gdyż zazwyczaj o tym zapominam :)


Yves Rocer
szampon dla dzieci
spinki
szampon przeciw łupieżowy
krem BB
serum
lakier do paznokci
mini woda toaletowa
pastylki do kompieli
kubki




AKADEMIA UMYSŁU
program szybkie czytanie




EVELINE
balsam
krem do rąk
serum
błyszczyk





NIKWAX
próbki środków do prania odzieży przeciwdeszczowej






MARION
farba do włosów
olejek arganowy
spray do prostowania włosów
mikrodembrazja





Komentarze:

  1. Paczuszka z Eveline mi się podoba,miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. miłego testowania :) czerwone kubeczki bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa jak sprawdzi się krem bb z YR:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne przesyłki kochana :* Miłego testowania Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne paczki, szczególnie ta pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę wszystkiego oprócz Marionu, za duzo go wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego testowania ;))

    nikejla.blogspot.com <------ nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe kosmetyki Eveline, te z Mariona też mogą być fajne, nieraz kupowałam ich produkty, są ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paczka z Yves Rocher podoba mi się najbardziej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał,zazdroszczę ;D.

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego testowania :D
    Oj, chciałabym dostawać darmowe paczki... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham testować ♥ zazdroszczę

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    poklikasz w baner?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe produkty ;)
    Fajny blog ^^

    Obserwujemy? Ja już!
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Szybkie czytanie zawsze się przyda, zwłaszcza w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bez uroku! - Alllle Paaczzzek!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ile paczuszek ^^
    Kubki są świetne :)

    Pozdrawiam Kami,
    Obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  17. super:) tez testuje eveline a zamiast błyszczyka mam cienie ;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS