CrystaCiTY - Świecznik kwiat miłości

 

Dziś zapraszam na recenzję kolejnego produktu firmy CrystaCiTY. Tym razem będzie mowa o bardzo pięknym i oryginalnym świeczniku z trójwymiarową różą 3D. 

 

Podobnie jak w przypadku statuetki sami możemy wybrać motyw oraz dedykację jaka znajdzie się na naszym świeczniku. Na moim znajduje się wzór z różą o pięknym rozłożystym pąku z wspaniałym efektem 3D. Efekt możemy obserwować w zależności od kontu położenia produkty. Cytat lub dedykację która znajdzie się na naszym produkcie wybieramy sami i w specjalnym kreatorze do tworzenia projektu statuetki go umieszczamy. Jeśli nie mamy pomysłu na własny cytat możemy wykorzystać dedykacje oferowane przez firmę.
Produkt otrzymujemy w bardzo eleganckim opakowaniu wyścielonym granatową satyną. Kryształowa statuetka jest niepowtarzalnym pomysłem na niebanalny oraz efektowny prezent.
Statuetka znajdziemy na stronie >>>KLIK<<<




Piękna, trójwymiarowy róża o rozłożystym pąku i wyjątkowo plastycznych płatkach wygrawerowana w szklanym świeczniku. Będzie stanowiła cudowną ozdobę każdego pokoju, gdy płomień świecy efektownie rozświetli uwieczniony w szkle Kwiat Miłości. Świecznik możesz zamówić razem z grawerunkiem własnej dedykacji tworząc z niego wyjątkowo osobisty podarunek.

Ta piękna róża to wspaniały prezent zarówno na Walentynki, jak również urodziny bądź rocznicę ślubu. Z takim upominkiem zrobisz oszałamiające wrażenie.

Użyj umieszczonego poniżej konfiguratora aby zaprojektować statuetkę.


 Wzór statuetki: świecznik 10x6x6 cm. Pasuje do niego podgrzewacz o średnicy 4 cm i wysokości 1,5 cm.
Świecznik sprzedawany jest bez podgrzewacza.




Komentarze:

  1. Ciekawy świecznik, ale najbardziej mi się podoba Twój kotek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobny ale z innym wzorem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze takiego świecznika nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te świeczniki to jedyne co mi się podoba z całego ich asortymentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, idealny na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny świecznik. Mam podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy kotek iświeczuszka ;))

    nikejla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie najbardziej podoba się kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie widziałam tej statuetki w formie świecznika :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te statuetki są śliczne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny jest ten świecznik, podobnie jak statuetki :) Prawie jakby go nie było :)

    Zapraszamy na konkurs REVITALASH
    ..a już lada dzień ruszy konkurs z olbrzymią świąteczną paką kosmetyków :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne dekoracje

    obserwuje i licze na to samo
    www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świecznik wcale mi się nie podoba, ale kot uroczy :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS