Płyn micelarny Hydrain3 Hialuro Dermedic

Dziś zapraszam na recenzję świetnego kosmetyku firmy dermedic. Jest to płyn micelarny przeznaczony do skóry suchej i bardzo suchej.


 Płyn wspaniale oczyszcza twarz bardzo dobrze radzi sobie z usuwaniem makijażu, po przetarciu wacikiem wszystko idealnie się zmywa. Skóra jest dobrze nawilżona, nie mam niepożądanego efektu ściągnięcia i pieczenia jak to często u mnie bywa. Produkt jest dla mnie bardzo przyjemny i kojący. Po zastosowaniu skóra jest gładka i aksamitna.
Płyn znajduje się w poręcznej butelce o pojemności 200 ml. Opakowanie jest przeźroczyste, plastikowe zamykane na zatrzask z dzióbkiem. Dzięki temu iż opakowanie jest przeźroczyste swobodnie możemy obserwować poziom zużycia kosmetyku.





 PŁYN MICELARNY H2O
Składniki aktywne:
Woda termalna, Kwas Hialuronowy, Hydroveg VV, Gliceryna
  • Również dla osób nie tolerujących tradycyjnych preparatów do demakijażu
  • Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości
  • Nie podrażnia oczu – hypoalergiczny
  • Nie wysusza skóry jak inne środki myjące
  • Nie zatyka porów
  • Nie pozostawia filmu na skórze
Rezultat:
Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości
Opakowanie:
Butelka 200 ml

Informacje producenta




Komentarze:

  1. Z chęcią go kupię!
    Świetna recenzja :)

    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki zamykane na klik, w przezroczystych opakowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam ze jest fajny, ale niestety nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że ten micelek ostatnio jest bardzo popularny na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go mam :D Ale póki co stosuję Tołpę i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze tego micelka i żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię płyny micelarne, ale tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już dawno o nim słyszałam i na pewno wypróbuję, akurat kończy się mój z Iwostin :)
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy wykończe mojego biedronkowego micelka, chyba skusze się na tego ;)
    i zapraszam na nową notkę ;) http://agatasamulak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo często używam miceli, czasami zdradzam je z mleczkami ;) ale bardzo rzadko. Tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo zachęcająca recenzja!
    Lubię kosmetyki Dermedic, więc byc może skuszę się kiedyś na tego micela :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że się z nim polubiłaś, u mnie miał problem ze zmyciem jednego tuszu (używałam paru), ale mam pozytywne wspomnienia z nim związane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja najbardziej lubię żel do zmywania makijażu wodą... Nie mogę się przestawić bo każdy mnie szczypie, aż mam obawy próbować kolejny...

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię Dermedica!
    kiedyś to była łódzka firma, nie wiem jak teraz, w każdym razie mam do nich sentyment terytorialny ;)

    miałam kiedyś serię do skóry trądzikowej - nie była zła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Very well written post. It will be valuable to anybody who employess it, as well as yours truly :). Keep up the good work - canr wait to read more posts.
    jeux de bubble

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny, ale moim nr 1 jest ten biedronkowy :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS