Szybkie czytanie



Dziś zapraszam na recenzję interesującego programu do nauki szybkiego czytania od Akademi Umyslu.
Produkt jest bardzo przydatny zwłaszcza dla osób które muszą przyswoić dużo wiedz w krótkim czasie.
Myślę iż niejeden student ucieszył by się z takiego prezentu. Program znajdziecie >>tu<<
Sprawdzone metody i ćwiczenia, które polepszą Twoją sprawność czytania i przyswajania informacji. Przeznaczone są dla dzieci, młodzieży, osób aktywnych zawodowo, jak również i dla seniorów – każdy znajdzie w nich coś dla siebie.



 Program jest niezwykle łatwy w obsłudze, bez problemu możemy go zainstalować.
Bardzo podoba mi się to iż zawiera dużo interesujących ćwiczeń w 10 poziomach trudności które można dostosować prawie do każdego wieku.
Program nie jest czasochłonny gdyż wystarczy poświęcić zaledwie 15 minut dziennie na ćwiczenia.
Po kilku tygodniach takich ćwiczeń stwierdzam iż program jest godny polecenia i przetestowania. Dzięki regularnym ćwiczeniom moja sprawność czytania i przyswajania informacji uległa znacznej poprawie.

 
Ćwiczenia są nie tylko skuteczne, ale stanowią też ciekawą i przyjemną formę spędzania czasu.

Ćwicząc tylko 15 minut dziennie:

  • polepszysz rozumienie i zapamiętywanie treści
  • zdobędziesz umiejętność szybkiej selekcji materiału
  • zwiększysz sprawność przeglądania zawartości Internetu

Szybkie Czytanie 1 i Szybkie Czytanie 2 to skuteczne i łatwe w obsłudze programy, które nauczą jak sprawniej czytać i przyswajać informacje.

  • tryb nauki - program ocenia postępy, dobiera intensywność i trudność ćwiczeń
  • intuicyjny i atrakcyjny interfejs - łatwa i przyjemna obsługa programu
  • nieograniczoną liczbę użytkowników - cała rodzina może ćwiczyć i zapisywać swoje wyniki
    informacje producenta










Komentarze:

  1. Sama umiem szybko czytać, ale jestem po kursie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna ciekawią mnie takie kursy, lubię czytać, ale muszę robić to powoli i wszystko sobie wyobrażać, żeby zapamiętać dokładnie co się działo w książce, przez co idzie mi to dość powolnie, a gdy czytam szybko zaraz zapominam co było kilka kartek wcześniej... Chyba sie kiedyś skusze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja może nie czytam za wolno, ale też tak mam, jak przeczytam za szybko kilka kartek książki nic z nich nie pamiętam, a cofać się nikomu nie chce o kilka stron wstecz ... :)
    Obserwuję ;*
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten kurs, ale po pierwszym razie jakoś nie ogarnełam tych ćwiczeń i się zniechęciłam

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam o takich kursach, raz nawet była u mnie jakaś pani, ale kosztowało to parę tysięcy (o.O)...

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten kursik i zamierzam sobie pocwiczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog! Obserwuję i zapraszam do nas: http://paulaifilip.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba jestem zbyt leniwa już do tego...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne. Nie podejrzewałam, że coś takiego istnieje, ale OK :-)
    Ładny blog. Obserwuję.
    http://addiction-and-friendship.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam program KONCENTRACJA2 i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze mnie intrygowało to szybkie czytanie ;) Być może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie lubię takich pomocy zawsze mnie dekoncentrowały

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS