PartyLite - podgrzewacze


Dziś zapraszam na recenzję kolejnych wspaniałych produktów firmy Partylite tym razem będzie mowa o świecach, podgrzewaczach idealnie nadających się do różnego rodzaju świeczników które ja osobiście uwielbiam i są obecnie praktycznie wszędzie w moim domu. 

 





 Podgrzewacze Partylite znajdują się w tekturowych pudełeczkach, zapakowanych po 12 sztuk małych świeczek, których czas palenia wynosi od 4 do 6 godzin. Moje świeczki mają piękny delikatny zapach wiśni, ich subtelna woń wspaniale roztacza się po całym domu tworząc niesamowitą ciepłą atmosferę.

Posiadam także świece maxi które również znajdują się w gustownych pudełeczkach pakowanych po 4 sztuki. Świece maxi są znacznie większe od zwykłych podgrzewaczy a co za tym idzie ich długość palenia jest o wiele dłuższa bo trwa od 9 do 14 godzin. Szczególnie polecam dwa modele które czarują świeżymi owocowymi zapachami. Moimi faworytami są śliwkowa przyjemność oraz namiętne kiwi. Ich zapachy są wyraźne intensywne bardzo świeże orzeźwiające. Wspaniale pachną soczystymi owocami zerwanymi prosto z drzewa.

Dużym plusem jest to iż świece znajdują się w subtelnych osłonkach które nie wyróżniają się, a dzięki temu że są neutralne świetnie pasują do wszystkiego.




Firma Partylite wywarła na mnie ogromne wrażenie bardzo wysokiej jakości produktami które kuszą pięknymi zapachami oraz wyjątkową intensywnością. Przede wszystkim najbardziej zauroczona jestem niesamowitym woskiem o którym pisałam jaki czas temu  >>>Tu<<<



Komentarze:

  1. lubię świeczki

    zapraszam do mnie www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia, też mam świece Partylite fajne są.

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjecia i swieczki sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach wiśni bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe są te świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo o nich słyszała i chyba stanie się to, muszę zdradzić yankee, choć raz :) kiwi brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny nastrój stwarzają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam świeczki zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odwiedziny u mnie, również obserwuję :) Bardzo ciekawy blog :)
    Pozdrawiam,http://mojprzyjaciel-pies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. też lubię takie świeczuszki :) chociaż rzadko je zapalam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię świeczki i nastrój w jaki nas wprawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te świeczki :)
    Zapraszam do mnie.
    http://niktniezabierzemarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w Twoim świeczniku z serduszkiem.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS