Kuferek i kosmetyczka Deni Carte


W dzisiejszym wpisie zaprezentuję, Wam moje ulubione kosmetyczki Deni Carte.

Bardzo często podróżuje w związku z tym, posiadam różne kosmetyczki w których przewożę moje ulubione kosmetyki. Ale od dawna szukałam takich które, są nie tylko pojemne i praktyczne ale również, będą pięknie się prezentować. Przeglądając ofertę z akcesoriami firmy Deni Carte trafiłam właśnie na te świetne kosmetyczki. Łączą one w sobie to wszystko czego szukałam, mianowicie są piękne, pojemne i solidne. Z zewnątrz wykonane są, z gładkiego, śliskiego tworzywa w kolorze biało czarnym pokrytego czarnymi kropeczkami, ich środek zdobi metalowy znaczek z logo firmy. Wewnętrzna strona pokryta jest czarnym materiałem który jest bardzo praktyczny i łatwy w czyszczeniu. Wszystko wykonane jest, bardzo solidnie z wielką dbałością o każdy najdrobniejszy detal.



 Kuferek art. nr 7403





Kosmetyczka art. nr 7407





Komentarze:

  1. faktycznie, widać, że są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeslicznyy zestaw, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany świetne !! chyb zaopatrzę się już na wakacje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyczka jest ładna, kuferek juz mniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. na moje kosmetyki byłyby idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie poszukuję jakiegoś sporego kuferka na wyjazdy - ten Twój jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rozstaję się z tą małą - trzy oddzielne kieszonki to dla mnie ideał

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kosmetyczka, taka elegancka i gustowna w sam raz do mojej torebki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuferek prezentuje się super, ma nawet miejsca na pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuferek zdecydowanie wolę sztywniejszy trochę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacja! świetny pomysł z umieszczeniem na klapce kuferka gumek na pędzle!

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacjna, powaznie - świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, fajne te przegródki na pędzle wewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kuferek prezentuje się rewelacyjnie :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki kuferek by mi się przydał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. swietnie sie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjnie, bardzo ładnie wyglądają :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kosmetyczki, sama bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS