Sebo vegetal Yves Rocher


Zapraszam recenzję najnowszej linii pielęgnacyjnej Yves Rocher sebo vegetal. Kosmetyki przeznaczone są do tłustej skóry, w związku z tym nie ja je testowałam, więc recenzja będzie dziś gościnna. 

 

Zapraszam na kilka słów opinii, mojej testerki:


Kosmetyki znajdują się w wygodnych i praktycznych w użyciu opakowaniach, które wspaniale się prezentują. Seria Yves Rocher doskonale sprawdziły się na mojej, tłustej i problematycznej cerze. Po zastosowaniu zauważyłam że, kondycja skóry uległa znacznej poprawie. Cera stała się bardziej zmatowiona, wygładzona a drobne wypryski są mniej widoczne. Dzięki kosmetyką sebo vegetaly moja skóra wygląda zdrowo, świeżo a poziom wydzielanego przez nią sebum jest znacznie mniejszy. Moja cera nareszcie się nie błyszczy, jest świetnie zmatowiona a zaskórniki i rozszerzone pory stały się mniej widoczne. Kosmetyki szczerze polecam, osobą borykającym się z tłustą i problematyczną skórą.



  

Żel-krem przeciw niedoskonałościom


 Żel-krem to sekret gładkiej i równomiernej powierzchni skóry. Absorbuje nadmiar sebum, ściąga pory, wygładza nierówności i nawilża przez 24h. Dzięki formule żelu pozostawia na twarzy uczucie odświeżenia i oddychającej skóry.



Maseczka oczyszczająca


Maska wzbogacona o glinkę, dzięki której dogłębnie odblokowuje pory oraz pochłania nadmiar sebum. Odświeżająca konsystencja pozostawia uczucie oddychającej, czystej skóry. Do stosowania w uzupełniającej pielęgnacji tłustej skóry.



Oczyszczający płyn micelarny 2w1


Pierwszym krokiem do uzyskania świeżej i zadbanej skóry jest jej dokładne oczyszczenie. Oczyszczający płyn micelarny 2w1 jednym gestem usunie makijaż, nadmiar sebum i tonizuje skórę. Twoja skóra odzyskuje świeży i zdrowy wygląd. Gama Sebo Végétal powstała z myślą o osobach, które borykają się z problemem błyszczenia skóry oraz jej nieregularnej powierzchni a także niedoskonałości zlokalizowanych głównie w strefie T.( zaskórniki, rozszerzone pory, sporadycznie wypryski).



Serum zwężające pory


 Aby zintensyfikować działanie kosmetyków Sebo Végétal przeznaczonych do tłustej skóry zastosuj Serum zwężające pory.
Absorbuje ono nadmiar sebum, oczyszcza i ściąga pory, sprawiając, że stają się mniej widoczne. Serum posiada odświeżającą, płynną formułę. Po zastosowaniu skóra jest oczyszczona, nie świeci się i ma jednolitą powierzchnię.


Gama Sebo Végétal powstała z myślą o osobach, które borykają się z problemem błyszczenia skóry oraz jej nieregularnej powierzchni a także niedoskonałości zlokalizowanych głównie w strefie T.( zaskórniki, rozszerzone pory, sporadycznie wypryski). Składnikiem aktywnym zawartym w kosmetykach jest puder bajkalski pochodzący z roślinnych upraw. Puder pozyskiwany jest w naturalnym procesie z korzenia tarczycy bajkalskiej i wykorzystywany ze względu na swoje właściwości regulujące i oczyszczające.





Komentarze:

  1. oooo ja mam tłustą cerę, więc dla mnie by się nadały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To serum mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczka wydaje się być ciekawa. Glinki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie również zaciekawiło serum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to serum mnie zaciekawiło ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez jestem maniaczką serum, obecnie mam z Apis i jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. This began in the Garden of Eden when Satan tempted Eve: "You shall be like God. Folks consistently fawning around you, delivering foodstuff, shelter and a loving atmosphere will get truly boring. Some will even consist of perches where your feline can sleep and you can find others that have hanging toys built regularly into them.

    My blog post - i love cats (gilliandavis.livejournal.com)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na serum może się skuszę, chociaż boje się trochę , że może przesuszyć skórę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tą firmę, może kupię te kosmetyki bo chyba by mi pasowały :)
    Pozdrawiam, http://mojprzyjaciel-pies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam firmę Yvers Rocher <3 to jedna z moich ulubionych firm z kosmetykami :)

    fabrykaszczesciaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam krem z tej serii i jest całkiem fajny. Lekki, ma ładny zapach i nieźle matuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiałam się na zakupem czegoś z tej serii, może w końcu się zdecyduję :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Również pasują do mojego typu cery. Może sie skuszę..

    http://credo-in-virtute-tua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. o ten zestaw jest dla mnie :) ciekawe jakby się sprawdził u mnie :)
    niestety nic nie miałam z Yves Rocher jeszcze do pielęgnacji twarzy

    OdpowiedzUsuń
  15. After draining, clean the tub and the insert using a mild cleaning agent
    as well as warm water. This lotus cat tree will offer you the modern and home
    d. Scratching is a natural behaviour for cats (),
    although you've probably figured this out by now given the state of
    your furniture and curtains.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta linia wygląda bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brzmi całkiem zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  18. dawno nie miałam nic z tej firmy:P

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS